״האם אתם סובלים מהתשה, ממחסור בשינה? מכאבי ראש? משיער דליל?״ שואלת הקריינית בפתח הסרטון, שמופיע עכשיו בכל אתרי הסאטירה וההורות מסביב לעולם, וכל ההורים מהנהנים נמרצות. ״האם אתם אי פעם שואלים את עצמכם מה קרה לכם?״ התשובה היא, כמובן, שההורות קרתה לכם. מחלה קשה ממנה סובלים 100 אחוז מהאנשים שהחליטו להביא לעולם ילדים.

הסרטון, שבנוי בדיוק כמו פרסומת לתרופה או תוסף מזון, הזן הפופולרי ביותר של הפרסומות בארה״ב, משבש את הגיית המילה ׳הורות׳ על מנת לשוות לה ניחוח קליני יותר, והופך את כולנו לחולים ממאירים. ״ההורות יכולה להוביל לחובות כבדים ולאובדן זהות אישית.״ הפתרון, על פי הסרטון: תרופה בשם ׳אפקינברייק׳, שזה, כשאומרים את זה מהר: ׳אתם צריכים: חופש מזויין.׳

ניכר שהורים הם אלה העומדים מאחורי הסרטון. תופעות הלוואי לתרופה, החופשה, מצויינות ככאלה: נשימה לרווחה, ירידה בלחץ הדם וזמן איכות עם חברים. יש גם, כנהוג בז׳אנר, אזהרות למשתמש: ״אל תיקחו ׳אפקינגברייק׳ אם אף אחד לא שומר על הילדים שלכם או אם לקחתם אחד ביממה האחרונה. בבקשה התייעצו עם בן הזוג לפני שלוקחים אפקינגברייק. הורות זה קשה,״ הם מסכמים. ״קחו אפקינגברייק.״