הישראלים הם מהמובילים בעולם בזמן הגלישה ברשתות החברתיות וביוטיוב. העובדה הזאת לא נעלמה מעיניהם של מתווכי הנדל"ן שמסתערים על הזירה הווירטואלית. אם בעבר הם הגיעו לדירות שהוצעו למכירה והציגו אותן לקונים, היום יש יוטיוב, פייסבוק וטוויטר, שהפכו לזירות חשובות לא פחות.

מייפים את הדירה לפני הצילום

"היום אנשים אוהבים את האריזה המושלמת של סרטון קצרצר שבו כמה שיותר תמונות ופירוט של הנכס", אומר אלעד גורל, זכיין רימקס דסטני, רמת השרון. כל דירה שמגיעה אליו זוכה למעין סרטון תדמית - מוצר שחוסך זמן לשני הצדדים וגם מסנן חלק מהרוכשים הפחות רלוונטיים.

"אנחנו קודם כל מייפים את הדירה ואז מגיעה מחלקת הצילום שלנו. אנחנו עורכים סרטון ובכך חושפים את הנכס לכמה שיותר אנשים", אומר שי פייראייזן, מנהל סניף אנגלו סכסון, הרצליה.

 "קודם כל אנחנו עושים סטיילינג לנכס ברמת הצבע, ברמת הניקיון, אפילו ברמת הפרחים. אנחנו ממש נכנסים לכל הפרטים הקטנים", מוסיף גורל. "כמובן שגם תאורה נכונה היא חשובה להפקת הסרטון ואנחנו מחכים לתזמון נכון של השמש כדי לצלם".

אך למרות טכניקות השיווק האלו, גם נכסים אטרקטיביים עדיין מתקשים להימכר. הקונים, כך נראה, עדיין ממתינים על הגדר.

>> דירה מול הים: לא לעשירים בלבד