אין תמונה
על העמדה: די ג'יי יניב סולומון

ניסאן כנראה הבינו שהג'יפון החדש בעל השם הלא כל כך אטרקטיבי שלהם, ניסאן ג'וק, נכנס חזק ויכול עוד להפוך ללהיט גדול יותר. בחברה הבינו מה שרבים וטובים הבינו לפניהם – סקס מוכר – וחברו למגזין ספורטס אילוסטרייטד, המוכר בארץ בעיקר בתור העיתון שבר רפאלי ואסתי גינזבורג מצטלמות בו בעירום.

 במסגרת קמפיין "דוגמנית נגד דוגמנית" ניסאן החליטו להדגיש כמה תכונות שהם מייחסים למותג "ג'וק" (גם הפעם המוצר עצמו מתגמד לעומת המותג) כמו אווירודינמיות, זריזות וקימורים. לצורך כך הם צילמו ארבעה מבחנים משעשעים שבכל אחד דוגמנית בבגד ים מתחרה מול הג'וק בתחום אחר.

 "אחת עשויה מיריעת מתכת, שמונה גברות יפהפיות אחרות ברוכות גנטית. הג'וק מודל 2011 המשוגע בקרב ראש בראש נגד דוגמניות הנלחמות על מקום בגליון בגדי הים השנתי הידוע לשמצה", אומרת הפרסומת.

גולשי האתר של ספורטס אילוסטרייטד מוזמנים להצביע לאחת מבין שמונה הדוגמניות. ההצבעה החלה בתאריך 15 בפברואר ותימשך עד 9 במרץ, בסופה תיבחר הדוגמנית שתצטלם לגיליון בגדי הים.


חיטובים ואווירודינמיות


ביצועים

עוד ב-HIX: מסתבר שנורות לד לא ידידותיות לסביבה כמו שחשבנו 


תשומת לב מהסביבה


מבחן ההאצה

תודה לאתר HIX, שממשיך למצוא  ברשת דברים שעושים לנו נעים.

>> פרסומות למכוניות ונשים יפות - שילוב שתמיד עובד