אי הגישה אל העולם שבחוץ, שינויים במתכונת העבודה הסדירה שלכם או שהייה בבידוד - כל אלה כנראה גורמים לכם להיות זרוקים בסלון שעות על גבי שעות: צהריים, ערב ולילה. למעשה, סך כל התנועות שאתם עושים הן לחיצות משועממות על השלט של הטלוויזיה והוואטסאפ כדי להתעדכן בחדשות, בלי סוף חדשות. ואם נהיה כנים, הדבר הכי קרוב לפעילות גופנית שאתם עושים הוא לשחק בפלייסטשיין או מקסימום יצירה עם הילדים, זאת מבלי להזכיר את הדחף המוגבר לחטיפים ולנשנושים, שמתעורר דווקא עכשיו.

כמה זמן זה ימשך אתם שואלים? עוד לא ברור. לאף אחד. עם כל כך מעט פעילות גופנית וכל כך הרבה חטיפים ונשנושים, נראה שאין ברירה והגיע הזמן לעשות שינוי בהרגלים. איך עושים את זה? יש שורה ארוכה של טיפים, ואולי הטוב שבהם הוא להבין שאין צורך להילחץ ולהכיר בעובדה שחוץ מקופסאות שימורים ואורז, יש עוד הרבה מוצרים שתוכלו לעבוד איתם. אספנו עבורכם 6 טיפים להתארגנות נכונה ורשימת קניות שפויה, שיעזרו לכם להעביר את הזמן באווירה חיובית:

  1. להיפתח למתכונים חדשים ומזינים- תבשילי ירקות, קטניות, מרקים וסלטים, חפשו מתכונים חדשים שעוד לא ניסיתם, דווקא המתכונים החדשים יכולים להפוך לדיירים חדשים בבית.
  2. הכירו את המצרכים שיכולים להישמר במזווה עד סוף העולם – דגנים יבשים, שוקולד מריר, דבש, מלח, שעועית יבשה, אפונה יבשה, גריסים, בורגול, חומץ, שמן, אגוזים, גרעינים, זרעים, רוטב סויה וסירופ מייפל אמתי. וזה רק קצה הקרחון.
  3. שימרו על שגרת אימונים יומית והקפידו להיות בתנועה - שהייה בחלל סגור מקשה על חיים אקטיביים. קבעו שעה קבועה ביום לאימון ביתי המשלב סקוואטים, קפיצה על חבל, כפיפות בטן ושכיבות שמיכה. במידה ויש ילדים בבית, שלבו גם אותם בשיעור הספורט, הם יכולים להעביר את השיעור בעצמם או להיות חלק מהמשתתפים הקבועים. כך או כך, הם ייהנו
    להתאמן בבית
    צילום: Pindyurin Vasily, shutterstock
  4. הגבילו זמן מסך יומי - נכון, המסך הוא האמצעי הכי קל לקבלת שקט אבל כדאי להגביל את זמן השימוש בו. זה הזמן שבו מטלות הבית יכולות להיות מועילות להעברת הזמן הפנוי בבית: סידור המדיח, קיפול כביסה, סדר בארונות, מיון בגדים, אבק ואפילו ספונג'ה, כל המרבה הרי זה משובח.  
  5. פנו מקום במקפיא - האמהות שלנו כבר עושות את זה שנים, מבשלות לנו ומקפיאות, והן צודקות. בגדול, חוץ מביצה קשה, אפשר להקפיא כמעט הכל וכך ליצור חיי מדף ארוכים להרבה מוצרים. שימרו את הירקות והפירות בקירור וכמובן את מוצרי החלב אבל כמעט כל היתר, יכולים בכייף להמתין לכם במקפיא, עד יעבור זעם.
    פתיחת מקרר
    צילום: Pixel-Shot, shutterstock
  6. אם כבר נשנוש אז שיהיה מזין - עונת הנשנושים מעולם לא הייתה בועטת יותר, ואפשר לגמרי להבין בנסיבות הקיימות. מה בכל זאת אפשר לעשות? לשדרג את הנשנושים, הקפידו לחתוך צלחת פירות או ירקות גדולה ולהניח אותה במרכז השולחן. ברגע שהרעב יתעורר, הצלחת תמתין לכם. לגדולים יותר, שילוב של אגוזים יכול בהחלט לעשות את העבודה.

ואיך אפשר בלי רשימת קניות? קבלו מאיתנו רשימה בסיסית לשימור, מחולקת לפי קטגוריות: 

ויטמינים ומינרלים

ירקות טריים

ירקות קפואים

עשבי תיבול

תבלינים

רסק עגבניות

סידן וחלבון

חלב מועשר יטבתה

טופו

יוגורט BIO דנונה

יוגורט אקטיביה דנונה

קוטג' 5%

סקי 5% שומן

סימפוניה 5% (תוקף רחוק)

גבינה צהובה 15% שומן

גבינה בולגרית/צפתית 5%

חלבון ו B12

ביצים

חזה עוף

סלמון/טונה

הודו

טופו

פחמימות וסיבים תזונתיים

קוואקר

לחם מלא

פריכיות

בורגול

אורז

בטטה

גרגרי חומוס/חומוס למריחה

עדשים

חומוס יבש

אפונה יבשה

שעועית יבשה

קינואה

שומנים

אבוקדו

טחינה

אגוזים וזרעים טבעיים

חמאת בוטנים טבעית

שמן זית

שמן קנולה

כדי להתעורר קצת

קפה טורקי

קפסולות אספרסו

קפה נמס עלית

לנשמה

שוקולית

שוקולד עלית באריזות אישיות מדודות

שוקולד ספלנדיד למי שמבין

לחמם את הגוף

תה בתוספות טעימות:

דבש

לימונים

ג'ינג'ר

מקלות קינמון

ציפורן

 לעוד טיפים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא היכנסו למתחם >>

למידע נוסף על פלא היוגורט >>

למעבר לאתר דנונה >>