כולנו היינו רוצים לשלב קצת יותר Wellness ביום יום שלנו, לעשות יותר ספורט וכושר וליהנות מאורח חיים בריא. אם אתם חברי קופת חולים מכבי, מהיום זה יהיה הרבה יותר קל ונגיש עבורכם כי מכבי שירותי בריאות משיקים את "UPAPP" – אפליקציה חדשה שמעניקה כניסה למאות פעילויות שונות של כושר, ספורט ואורח חיים בריא בעלות מסובסדת של 25 שקלים בלבד - 4 פעמים מדי חודש. ושימו לב לזה: לרגל השקת השירות, ובמטרה לעודד פעילות גופנית, מכבי תעניק שני אימונים ראשונים במתנה לכלל המבוטחים שישתמשו באפליקציה.

מהפכת הכושר של מכבי

המהלך החדש של מכבי הוא ראשון מסוגו בקרב קופות החולים, ומגובה באישור ובתמיכת משרד הבריאות. מדובר על חלק מיישום אסטרטגיית ה-Wellness שמכבי מובילה לקידום אורח חיים בריא בקרב חבריה ולכן השירות יינתן כבר מהיום לכל חברי מכבי מגיל 18 ומעלה המבוטחים גם ב"מכבי זהב" וגם ב"מכבי שלי", והחל מהשבועות הקרובים יינתן גם לגילאי 14-18.

מכבי UPP4 (צילום: עופר חגיוב )
מנכלית מכבי שירותי בריאות - סיגל דדון-לוי | צילום: עופר חגיוב

השירות צפוי להנגיש פעילות גופנית לקרוב ל-2 מיליון ישראלים ומטרתו המרכזית היא לעודד קהלים חדשים לשלב פעילות גופנית בשגרת חייהם במחיר נוח ובקרבת הבית. בנוסף, העובדה שיש מגוון רחב של פעילויות ללא צורך בהתחייבות, תסייע לאנשים שאינם מתאמנים כלל להתנסות בשלל פעילויות כושר וספורט ולאתר את סוג הפעילות המתאים להם ביותר.

"מדובר בבשורה של ממש שתביא למהפכה בתחום הספורט והכושר עבור חברות וחברי מכבי בכל רחבי הארץ", אומרת מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי. "מכבי גאה להוביל את קידום עולמות ה- Wellness עבור חבריה, וכעת דרך אפליקציית UPAPP הייחודית לנו – הם יוכלו לבחור את סוג הספורט המועדף עליהם, במקום הנוח להם, ללא שום התחייבות ובעלות סמלית בלבד".
מכבי אפפ - אפליקציה (צילום: באדיבות מכבי שירותי בריאות)
צילום: באדיבות מכבי שירותי בריאות


חמישית מהישראלים כלל לא מתאמנים

מסקר שערכו במחלקת הערכה ומחקר במכבי לרגל השקת השירות עלה כי 65% מהישראלים לא מבצעים פעילות גופנית על בסיס קבוע כאשר חמישית מהם לא מתאמנים כלל. נתונים אלו תואמים סקר שנערך בשנת 2022 ע״י משרד הבריאות לפיהם יותר מ-70% מהישראלים דיווחו כי הם אינם עושים פעילות גופנית "בעצימות בינונית" - במשך 150 דקות בשבוע, או 75 דקות "בעצימות גבוהה", שזו הכמות המומלצת לפי ארגוני בריאות בעולם.

תכנית חסכון: הרגלי חדר הכושר של הישראלים

״שמירה על אורח חיים בריא, הכולל פעילות גופנית, זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מגפת ההשמנה בישראל, להפחית סיכון למחלות, להאריך את תוחלת החיים ולהבטיח יותר שנים בריאות״ אומרת המנכ״לית דדון-לוי. ״שירות UPAPP הוא צעד משמעותי מאוד בכיוון זה ובקידום הבריאות של מיליוני ישראלים״.



איך זה יעבוד בפועל?

במסגרת UPAPP, תהיו זכאים לארבעה אימוני ספורט מדי חודש בעלות סמלית של 25 שקלים בלבד תמורתם תוכלו לכניסה למתחמי כושר מובילים ברחבי הארץ. האימונים יינתנו בקרוב ל-1,000 מתחמי אורח חיים בריא, בכ-260 יישובים מצפון ועד דרום, ועם מגוון עצום של פעילויות: חדרי כושר, שחייה, שיעורי סטודיו, שיעורי טניס, אימוני אירובי, מדיטציה, פילאטיס, אימונים המותאמים לנשים בהריון ולאחר לידה ועוד. האפליקציה תאפשר כניסה בין היתר למרכזים הגדולים והמוכרים בישראל, ביניהם: רשת הולמס פלייס, רשת פיט-האוס, רשת גו-אקטיב, רשת פרופיט, רשת ICON רשת הקאנטרי ועוד.

להורדת האפליקציה >> היכנסו

ההרשמה לאימונים תתבצע באופן מקוון דרך אפליקציית "UPAPP" החדשה שנבנתה בשיתוף חברת move הישראלית מקבוצת movement. באמצעות הממשק הפשוט באפליקציה יוכלו חברי מכבי לבחור את הפעילות המתאימה להם בהתאם לזמינות השיעורים וקרבה למקום העבודה, הבית או הלימודים. בנוסף לאימונים הפיזיים, חברי מכבי יוכלו לצפות בכל אימוני ה-Online ותכני ה-VOD באפליקציה ללא כל עלות. חברי מכבי יהיו זכאים גם לצבור נקודות בעבור הפעילות הגופנית שיבצעו ותמריצים אלה יאפשרו בהמשך לרכוש בהנחה מוצרים ושירותים בעולם הבריאות - מציוד ספורט ועד סדנאות ייחודיות.
_OBJ

זה הזמן לעשות שינוי בחיים

השירות המהפכני שמציעים כעת במכבי שירותי בריאות נשען על מודל מהפכני שנבנה על מנת להניע קרוב ל-2 מיליון חברי מכבי הזכאים לשירות לממש אורח חיים בריא יותר באופן שישתלב עם שגרת חייהם, מה שצפוי להביא להתמדה בפעילות לאורך זמן.
היכולת לגוון בסוגי האימונים, תאפשר לאנשים שאינם מבצעים פעילות גופנית בשגרה, להתנסות במגוון רחב היקף של פעילויות במטרה לסייע להם לאתר את הפעילות המועדפת עליהם ביותר.

"אנו סבורים כי מהלך חסר תקדים זה יביא לשיפור במדדי הבריאות של מאות אלפי ישראליים, יסייע להילחם במגפת ההשמנה בישראל וימנע התפתחויות של מצבי תחלואה" מסכמת סיגל דדון-לוי, "אני מבקשת להודות לחברת movement על שיתוף הפעולה ההדוק בפיתוח השירות ולמשרד הבריאות על הגיבוי למהלך החשוב הזה״.

 הסתקרנתם? היכנסו, הורידו את האפליקציה והתחילו את השינוי בחיים