דנה גרוצקי, ירדן הראל ואלכסה דול, השתתפו לאחרונה, בהשקת מהלך אסטרטגי שמובילה לאומית שירותי בריאות, עם מסר חשוב אחד לכולנו - ״קודם כל את״, במטרה להעלות את המודעות של נשים לבריאותן תוך השקה של מגוון שירותים שעוזרים לנשים לשים את הבריאות שלהן במקום הראשון

״לאומית שמה את רפואת הנשים בליבת העשייה ורואה בכך משימה חשובה ומרכזית״, מספרים בלאומית על המהלך. להפצת הבשורה הצטרפו שלוש המשפיעניות ומובילות דעת הקהל שמחוברות לתפיסה זו ופונות לכלל הנשים עם המסר – "קודם כל את".

דנה גרוצקי ללאומית (צילום: איתן קג'יה )
דנה גרוצקי ללאומית | צילום: איתן קג'יה

שלוש השגרירות המהממות, הגיעו לאירוע מיוחד שבו הושק המהלך בעזריאלי תל אביב וסיפרו מה התשובה שלהן לשאלה הכה חשובה – מה את מבטיחה שתעשי רק בשביל עצמך? את התשובה הן כתבו על פתק, אותו הדביקו על קיר פתקים גדול שהוצב במקום. אליהן הצטרפו עוד נשים רבות אחרות, שהקדישו דקה מהיום שלהן כדי לחשוב לרגע על עצמן.

ירדן הראל ודנה גרוצקי ללאומית (צילום: איתן קג'יה )
ירדן הראל ודנה גרוצקי ללאומית | צילום: איתן קג'יה

 "להתמקד. להתמסר לרגע ולהנות ממנו בלי לעשות מיליון דברים במקביל. לתת לכל רגע וחוויה את המקום שמגיע להם", כתבה ירדן הראל. דנה גרוצקי, שהגיעה בדיוק מחזרות של "רוקדים עם כוכבים "כתבה בפתק שלה: "לשתות יותר מים". נו טוב, עם כל המאמץ והריקודים המורכבים, בהחלט היה אפשר להבין אותה. אלכסה דול, שגם התחתנה באותו שבוע בחתונה מושלמת ששמטה לכולנו את הלסתות, ריגשה בפתק שלה: "אני מבטיחה לשים את עצמי במקום הראשון גם בחיי הנישואין ולדאוג לבריאות הגופנית והנפשית שלי".

קודם כל את - לאומית שרותי בריאות (צילום: איתן קג'יה )
צילום: איתן קג'יה

במציאות הקשה והשוחקת שמתעוררת, כשאנו מנסות לשלב בין קריירה למשפחה, נשים רבות שוכחות לפעמים להבטיח ולעשות משהו קטן רק עבור עצמן. למרות הקושי, חשוב לזכור שבכל מה שנוגע לבריאות אסור לנו להתפשר אף פעם. בלאומית ייצרו מגוון שירותים שיעזרו לנו הנשים לדאוג לבריאות: החל מבדיקות סקר לנשים בהתאמה אישית הכוללת בין היתר פאפ, ממוגרפיה, צפיפות עצם ועוד שורה ארוכה של בדיקות שמרכזות בחצי יום את כל מה שחשוב לבדוק, דרך מוקד ייעוץ רפואי לנשים עם אחיות מוסמכות בבריאות האשה ומיילדות שזמינות להתייעצות 12 שעות ביום ועד מוקד MOM שמלווה את הנשים בתקופה הרגישה של ההריון עם מתאמות שירות שעוזרות לתאם את כל הבדיקות, ההפניות וההתחייבויות וזמינות בטלפון במייל ואפילו בוואטצאפ. כל מה שנותר לקוות עכשיו, הוא שההבטחות של גרוצקי, הראל ודול יתגשמו - כמו גם ההבטחות של כולנו. ושנזכור - קודם כל את.

ירדן הראל ללאומית (צילום: איתן קג'יה )
צילום: איתן קג'יה