תערוכת האופטיקה הגדולה בעולם – MIDO מתקיימת מדי שנה במילאנו, איטליה. היריד הוא נקודת מפגש של קונים, יצרנים, מותגים וחברות האופטיקה המובילות בעולם. בתערוכה מציגים משתתפים מיותר מ-50 מדינות מרחבי העולם והיא נודעת בזכות הרמה והאיכות הגבוהות של המוצרים המוצגים, הטכנולוגיות העדכניות ביותר והטרנדים הנחשפים בה.

מטרתה של התערוכה המתקיימת זו הפעם ה-51, היא לאפשר לגורמים המובילים בתעשייה להתוודע לפיתוחים החדשניים בתחום הייצור האופטי וכן למגמות העתידיות בשוק האופטיקה העולמי.

התערוכה התקיימה השנה בחלל האדיר של Rho Fiera Milano. היריד התפרש על פני ביתנים שונים שאיגדו את מותגי האופנה הגדולים בעולם בתחום המשקפיים ואבזרי הראייה, חידושים מהפכניים ומוצרים יצירתיים בתחום העדשות וכן סדנאות התנסות מעניינות בהן ניתן השנה דגש על משקפיים בעבודת יד. 
עוד התקיים ביריד מדור "טק" שהוקדש למכשור וציוד לבדיקת עיניים וראייה.

היישר ממילאנו למכבי ממבט ראשון: קולקציות המסגרות החדשות של 'פישר פרייס'

חלק עיקרי ומרתק בתערוכת MIDO הוא קולקציות המשקפיים החדשות המוצגות במקום ע"י חברות המשקפיים המובילות בעולם - ממותגי העל ועד חברות בוטיק קטנות ואיכותיות.

מכבי ממבט ראשון, רשת חנויות ומכוני אופטומטריה מבית מכבי שירותי בריאות, שלחה לתערוכה נציגות מכובדת: קרן שכטר, מנכ״לית מכבי יזמות וניהול וליאור גן, מנהל רשת ״מכבי ממבט ראשון.

תערוכת MIDO (צילום: יח"צ)
תערוכת MIDO | צילום: יח"צ

 הביקור של נציגי רשת מכבי ממבט ראשון בתערוכת MIDO מגיע על רקע בשורה משמעותית עבור אלפי משפחות בישראל: החלטת סל התרופות לקבל את המלצת מכבי שרותי בריאות ולסבסד משקפי ראייה לילדים עד גיל 7.

קרן שכטר: "קיימת מודעות נמוכה, לנו ההורים, בכל הקשור לתקינות הראיה אצל הילדים, אנחנו דואגים להם לחוגים, לשיעורים פרטיים ולא מספיק בודקים ראייה המשפיעה על הריכוז והפרעות קשב אצל ילדים.

הרחבת הזכאות למשקפיים לילדים עד גיל 7 היא בשורה ענקית לאלפי משפחות עם ילדים צעירים, שיחסכו מאות ואלפי שקלים בכל שנה. אני מברכת על ההחלטה להכניס את ההצעה שיזמה והובילה קבוצת מכבי לסל התרופות שתשפר את איכות החיים של מטופלים רבים תוך חיסכון כספי משמעותי, ברשתות ה- low cost לא תמיד נמצאים אנשי מקצוע נכונים ואני מזמינה אתכם ההורים להביא את הילדים ולהגיע לאחת מחנויות הרשת 'מכבי ממבט ראשון' לבדיקה מקצועית  ומותאמת לילדים".

ליאור גן מספר על החוויות מהתערוכה המרתקת: "רשת 'מכבי ממבט ראשון' תמיד ניצבת בחוד החנית המקצועי של ענף האופטיקה, וכך גם הפעם. השנה הגענו ל- MIDO במטרה למצוא את הפתרונות האיכותיים ביותר ללקוחותינו בדגש לילדים עד גיל 7. התעדכנו בפיתוחים האחרונים, סקרנו את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם ונחשפנו לטרנדים הבולטים בתחום האופנה. סגרנו הסכם למסגרות של fisher price, המותג הבינלאומי המוביל לילדים, למסגרות איכותיות העשויות מחומר גלם שוויצרי ייחודי, גמיש, היפואלרגני  ועמיד במיוחד בצבעוניות אופנתית.

קרן שכטר, מנכ"לית מכבי יזמות, וליאור גן, מנהל "מכב (צילום: יח"צ)
קרן שכטר, מנכ"לית מכבי יזמות, וליאור גן, מנהל "מכבי ממבט ראשון" | צילום: יח"צ

"בנוסף  אנו מביאים את קולקציית Sky Junior הצבעונית של מסגרות ילדים ייחודיות עם קליפוני שמש הנצמדים למסגרת והופכים ממשקפי ראייה למשקפי שמש אופטיים, להגנה מושלמת לקיץ".

את שני המותגים החדשים, fisher price ו- Sky Junior ניתן יהיה למצוא כבר ביולי הקרוב בסניפי רשת מכבי ממבט ראשון".

משקפיים לילדים? מסגרות 'פישר פרייס' נוחתות ברשת מכבי ממבט ראשון

 קרן שכטר מוסיפה: "הביקור שלנו ב-MIDO ובתערוכות בינלאומיות בולטות נוספות הם דוגמה נוספת למאמצים הרבים שאנו במכבי יזמות וניהול, משקיעים בשילוב טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ופורצות דרך שיקדמו את בריאות העיניים של ילדים ושל הציבור כולו".

"מה שנשאר זה רק לבחור את המידה והצבע שמתאים לילדכם בעזרת צוות האופטומטריסטים המובילים בחנויות של מכבי ממבט ראשון", מסכם ליאור.