עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות

העצה הראשונה היא קודם כל לאהוב את עצמך. להבין ולדעת שהכל זמני. אם אז הייתה לי החוכמה שיש לי היום, הייתי יודעת שהכל עובר. שמלכת הכיתה בכלל הולכת להיות משהו אחר בחיים שלה, שהכל יעבור בסוף, הכל קטן. לקחת הכל באיזי, הכל מסתדר בסוף ושום דבר לא קורה סתם.

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו

אני מטורפת על עוגות ובצקים. למשל מלאווח זה חולשה גדולה שלי. הכל אצלי סביב בצקים. קשה לי מאוד לסרב לזה. אני מתה על זה. 

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

ההשקעה שלי זה ללכת למסעדה. אני לא אוהבת לבשל, אני לרוב אוכלת במסעדה בצוהריים. אני אוהבת סושי, ואם אני ממש 'משקיעה' אז איזה סטייק טוב. אוהבת מאוד גם פסטות והולכת הרבה למסעדות איטלקיות. 

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

אין לי הרגל מסוים שמשאיר אותי צעירה. בקרוב נראה לי שאתחיל בוטוקס - אני לא נשארת צעירה, נראה לי שאני צריכה קצת עזרה. אני גם אוהבת ממתקים של ילדים, זה עושה לי טוב. מה שבטוח, אני צעירה בנפש. 

ה"שיגעון" הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

אני אדם חרדתי, חברים שלי יודעים שאני כל היום קוראת בגוגל ומנתחת עובדות: מה יהיה לי, מה הולך לקרות לי, מה בדיקות הדם אומרות, אני מנתחת אותן לכולם. אני היפוכונדרית קשה מאוד, ברמה קיצונית. מספיק שאני מקבלת מכה קטנה, אני מבררת ישר מה הולך לקרות, מה התסמינים, איך ומה זה גורם. החברים הרופאים שלי ניתקו איתי קשר כי הם לא מוכנים כבר לענות לי על שאלות. שואלת על כל דבר קטן.

מה הלוז - 7.6 - הצגות - FRIENDS - ליטל שוורץ (צילום: שי פרנקו, FRIENDS)
"לאהוב, להקשיב ולדאוג לעצמך" - החיים על פי ליטל שוורץ | צילום: שי פרנקו, FRIENDS

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

זה יישמע קצת מוזר, אבל אני תמיד לובשת תחתונים שחורים להופעות שלי. מבחינתי אלו תחתוני מזל, אני לא מסוגלת לוותר על זה. 

תרופת הסבתא הכי שווה שלך

אני לא בעד תרופות סבתא, אני אוהבת כדורים. יש לי כדור שמרגיע אותי, וזו תרופת הסבתא שלי. אני משתמשת למשל בג'ינג'ר, דבש, כורכום ודברים כאלה כשאני חולה, אבל זה בכל בוקר. גם ערק עוזר. אבל אני לא סומכת על הדברים האלה, אז אני משלבת ביניהם לכדורים.

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ

נשימות זה הדבר שהכי עוזר. אני עוצרת ולוקחת אוויר כמה שניות - ואז נושפת. זה מרגיע את המערכת. לא שוכחת גם ליטול את הכדור, הכל אצלי זה שילובים. 

העצה הכי טובה שאימצת לחיים

לאהוב, להקשיב ולדאוג לעצמך. אני מאוד רגישה לסביבה, כך שלפעמים אני קצת דוחקת את עצמי לצד. צריך לכבד את עצמך, להקשיב לגוף שלך. כשיותר טוב לך עם עצמך, אתה יכול להעניק לעצמך. למדתי ללכת עם עצמי עד הסוף. 

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום

זה אמנם לא קורה בכל יום, אבל אני עושה פילאטיס בין פעמיים לשלוש בשבוע וזה עושה לי ממש טוב. אני משתדלת לאכול בריא ולומדת לא להיות בן אדם עצבני. אני עצבנית מטבעי אז אני מנסה להוריד את הסטרס ומנסה לקחת את הכל באיזי. לא שווה להתעצבן. 

הדבר הכי חיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך

בקורונה הופעתי בהופעות פרטיות אצל אנשים מבוססים, ויצרתי איתם קשרים טובים (זה בהחלט לא רע). הקורונה גם לימדה אותי שזה בסדר להוריד את הרגל מהגז. העולם לא נופל, הכל בסדר. זה לא נורא לפעמים לנשום ולקחת איזה רגע לעצמך. למדתי גם לבשל בזמן הקורונה. בגלל המצב, לא הייתה ברירה. אני לא מבשלת מספיק טוב, אבל לפחות למדתי.