מג ראיין היתה בעברה אחת הכוכבות אחת הכוכבות המוכרות והאהודות ביותר בהוליווד. השחקנית שהפכה לפנים של הקלאסיקה הקולנועית, "הארי וסאלי", נראית כבר שנים אחרת לגמרי וזה לא רק בגלל הגיל, אלא ככל הנראה תוצאה של שגרת טיפוח שככל הנראה כוללת טיפולים אסתטיים מוגזמים.
לאחרונה, תועדה ראיין בתמונות שצולמו במהלך אירוע לרגל סרט תיעודי של חברה – מייקל ג'יי פוקס, אודות מאבקו במחלת הפרקינסון. ראיין, שלא צולמה בפומבי כבר תקופה די ארוכה, חטפה אש מהגולשים שמיהרו לבקר את מראה הפנים המלאכותי.

"כל תוכנית הטיפול שלה שגוייה מהייסוד"


"בניגוד לכוכבות הוליוודיות אחרות כמו קורטני קוקס למשל, שכבר הבינו שהם נוקטות גישה לא נכונה ועשו סיבוב פרסה והורידו בכמות החומרים המוזרקים, מג ראיין דבקה בשגרת האסתטיקה שלה", אומרת ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור אסתטית. "אני מניחה שהיא השתמשה בעבר בחומרים קבועים כמו סיליקון שלא ניתן לפרק, אבל כל תוכנית הטיפול שלה שגוייה מהייסוד. ברגע שמשנים את הפרופורציה של הפנים, הן מקבלות מראה רחב מדי".

"כשהארי פגש את סאלי" חוגג 30 (צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", שידורי קשת)
מג ראיין בשיאה ב"כשהארי פגש את סאלי" | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", שידורי קשת

ד"ר אקרמן סבורה שראיין הייתה צריכה להמס את החומרים שהזריקה ולהתחיל הכל מחדש. "במצב כזה מה שנכון לעשות לדעתי, זה לחדול לחלוטין מהזרקות ולתת לפנים לחזור למראה טבעי יותר, ובזמן הזה להעדיף טיפולי מכשור. אפשר גם להמס חלק מהחומרים באמצעות חומרים ייעודיים שמפרקים אותם. רק אחרי תקופה מסוימת אפשר לחזור להזרקות, אבל חשוב לבחור בסוג ההזרקה הנכון – זה בעצם הסוד. כלומר, אין בעיה להזריק אבל צריך לעשות את זה בפרופורציות הנכונות ועם החומרים הנכונים".