כל מי שעקב אחרי "חתונה ממבט ראשון" זוכר את דנית לבנת – בת השכן החיננית עם המשקפיים, עם ג'ינג'ר הכלבה המתוקה ששימשה עבורה כתף שעירה ורכה בכל פעם שאמיר עשה לה עניינים.

מאז שהתוכנית ירדה מהמסך, דנית עברה כמה שינויים אסתטיים: היא נפרדה לשלום מהמשקפיים, עברה טיפולי בוטוקס קלים והסתפרה. למרות השינויים, היא מבהירה: "כולם מדברים על זה שעשיתי מהפך, אבל בסך הכל מדובר בצירוף מקרים".

אוקיי דנית, עכשיו עם יד על הלב: הבחורה שראינו בתוכנית ודנית של היום – מה הקשר ביניהן?

"נו די לא השתניתי בכלל! אני בדיוק אותו בנאדם. אמנם למדתי המון ועברתי תהליך פסיכי עם עצמי בתוכנית, אבל לא השתניתי בכלל מבחינת האישיות".

כלומר לעובדה שהפכת לסלב לא היה קשר להחלטה על השינויים?

"אני לא חושבת שעברתי מהפך כזה היסטרי. את המשקפיים תמיד רציתי להסיר. מי שמכיר אותי יודע שאני בדרך כלל מרכיבה עדשות, ורק בתוכנית נאלצתי להרכיב משקפיים בגלל אילוצי זמן. לגבי הבוטוקס: כמה משתתפים מהתוכנית עברו טיפולים ומאוד אהבתי את התוצאות, אז החלטתי להתנסות והלכתי לאותה מומחית שטיפלה בהם. כבר מזמן רציתי להחליק כמה קמטים במצח וכן, זה נתן לי את ה'פוש'".

אז עשית בוטוקס במצח?

"וגם קצת חומצה היאלרונית בסנטר, וממש טיפה בלחיים. כשהגעתי אל אנה הרופאה, היא היתה כל כך יפה – היא ממש נראתה כמו ברבי, אז אמרתי לעצמי – למה לא לנסות? בסוף זה כולה בוטוקס, זה מחזיק כמה חודשים. אם לא אוהבים – לא חייבים להמשיך. בהתחלה תכננתי להזריק רק במצח, אבל אנה שכנעה אותי לבצע עוד כמה שינויים קלים ואני שמחה ששמעתי בעצתה".

 >> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

את לא חושבת שיש משהו בעייתי בשאיפה להיראות כמו ברבי?

"לא. תראי, אני לא עושה שום שינוי בשביל מישהו אחר. אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות את מה שעושה לה טוב בלב ומה שמרגיש נכון. הטיפולים שעשיתי הם ממש בקטנה, ולדעתי הם תורמים לשיפור המראה הכללי, אז למה לא בעצם?"

יש תכנון לשינויים נוספים?

"לא, אני לא מתכננת לעשות שום שינוי דרסטי – לא להזריק בשפתיים ולא במקומות נוספים".

דנית לבנת (צילום: נועם גבע)
דנית לבנת | צילום: נועם גבע

טוב, ספרי על הניתוח שעשית בעיניים. זה כאב?

"לא. כבר שנים רציתי להיפטר מהמשקפיים – לקום בבוקר ולראות עולם. היה לי מספר ממש גבוה – מינוס 5 וחצי עם צילינדר. הניתוח עצמו לקח כמה שניות. התהליך שעברתי נקרא PRK והוא כולל שיוף של קרנית בלייזר. אמנם לא הרגשתי כלום במהלך הניתוח, אבל ההתאוששות הייתה לא קלה – כמה ימים של כאבי עיניים ותחושה צורבת. במהלך כשבועיים אסור לגעת בעיניים, אסור להתאפר, להתאמן. למזלי, אמא שלי עברה לגור אצלי – בישלה לי, פינקה אותי. את ג'ינג'ר נאלצתי לשלוח לידיד כי לא ממש יכולתי לטפל בה.

וואו, להקריב את ג'ינג'ר – כנראה זה באמת היה חשוב לך

"אין ספק. אני חושבת שזה החלק שהיה לי הכי קשה בסיפור".

ומה לגבי השיער?

"טוב, זה כבר לא חדש. אני מסתפרת כל שלוש שנים ובכל פעם דואגת לתרום את השיער לעמותת 'זיכרון מנחם'".

"המחשבה להביא ילד לבד לעולם מאוד מעציבה אותי ואני מקווה שלא אגיע לשם"

תרשי לי להיות פולנייה לרגע - את יפה, מצליחה, שאפתנית – איך זה שאת לא בזוגיות?

"אני חושבת שפה בדיוק קבור הכלב. ככל שמתבגרים, וככל שהאישיות מתפתחת, המטרות שלנו יותר ממוקדות והדרישות יותר מחמירות".

בקיצור - את בררנית.

"אממ, כן. אני יודעת מי אני ומה אני שווה, ואני מחפשת מישהו שיעניין אותי, שיסקרן אותי. זה לא פשוט, זה מבאס אותי שעדיין לא מצאתי, אבל אני בן אדם מאושר ושלם ובעיקר - אופטימית".

מה לגבי ילדים – את רואה את עצמך אמא בעתיד?

"תראי, אני מוכנה לילדים מאז ומתמיד, פשוט להביא לבד זה קצת רחוק ממני כרגע. אני רואה נשים שבגיל מסוים מחליטות להביא ילדים לבד, ופשוט מעריצה אותן. זה ממש אמיץ בעיני. בינתיים החלטתי שאם עד גיל 33 לא אמצא בן זוג – אקפיא ביציות. זה כמובן יכול להשתנות, אבל זה התכנון. אני חושבת שזה נותן שקט – מעין 'תעודת אחריות'. אבל אני חייבת להודות שהמחשבה להביא ילד לבד לעולם מאוד מעציבה אותי ואני מקווה שלא אגיע לשם. גדלתי בבית שבו מודל הזוגיות היה קרוב למושלם. ההורים שלי הם החברים הכי טובים".

כמה את משקיעה בתחום בריאות הנפש והבריאות הכללית?

"מאוד משקיעה. אני אוהבת ספורט – רצה, עושה פילאטיס. אם כי, לאחרונה קצת הזנחתי את זה – הרבה שעות בעבודה לא מותירות יותר מדי זמן לתחביבים, שאגב כוללים גם שחמט וחוברות צביעה למבוגרים".

"בואי נגיד שבגדול אני אוהבת לאכול. מאוד. למזלי אני אוכלת בריא. בורקס או פיצה – פשוט פחות עושים לי את זה"

מה בתפריט שלך?

"בואי נגיד שבגדול אני אוהבת לאכול. מאוד. למזלי אני אוכלת בריא – במטבח שלי תמצאי בעיקר ירקות, פירות, בשר וגבינות. גם המתוקים שאני צורכת בריאים יחסית – פירות יבשים, שוקולד מריר. בורקס או פיצה – פשוט פחות עושים לי את זה. אה, וגם דגים ופירות ים אני לא אוכלת".

מה לאחל לך?

"פשוט להיות מאושרת".