טיקטוק (צילום: טיקטוק)
צילום: טיקטוק

הקפה החמוץ שלי #coffe#lemon

טיפות לימון בתוך קפה ללא חלב. נשמע לכם טוב? הטרנד הוויראלי הזה ממליץ לשתות כל בוקר, על קיבה ריקה, קפה בשילוב של כמה טיפות לימון. תחת הכותרת "זאת הדרך שלי להגיע לבטן שטוחה", מוצגים יתרונות בריאותיים רבים כמו ירידה במשקל והפחתת כאבי ראש ובחילות. מתוך אלפי התגובות אפשר למצוא לא מעט גולשים מרוצים שמעידים על תוצאות חיוביות בשטח כמו: "רזיתי שמונה קילו בחודש", "ניסיתי את זה רק לשבוע, תאמינו לי שזה עובד".

@zamansbusykitchen

Good morning! #fyp #foryou #viral #trending #flattummy #kszaman #morning #coffee #lemon #ramadan #ramadanrecipes #drink #healthy #fatburn #hotdrink

♬ original sound - Happy’s fitness

@pamelacequinia08

I lost 2-3kg in a week. ☕️ #bellyfatburner

♬ Aussie Aussie (O Sige!) - Rona Joy

לצד אלפי תגובות נלהבות, עלה סרטון של בחור בשם אדם שיוצא נגד הטרנד וטוען שאין לזה שום משמעות חוץ מקצת חמיצות על הבוקר. "זה לא יעזור לכם להוריד במשקל האמינו לי. אם זה היה עובד, סטארבאקס היו כבר מוכרים את הקפה הדוחה הזה". לא נראה שהוויכוח הזה ייפתר בקרוב, בכל מקרה, להזיק זה כנראה לא יכול.

@adamwrightfitness

Reply to @it_be_lucid does coffee and lemon help you lose weight? #coffeeandlemon #weightloss

♬ Industry baby slowed - Lil mavi

להתחיל את הבוקר במתוק #healthybreakfast

טרנד פוטוגני במיוחד מציג לראווה ארוחות בוקר בריאות + טעימות וצבעוניות. סמודי בול - ארוחת בוקר טבעונית וקלילה עם הרבה פירות וצבע, שמתאימה לאלה מאיתנו שאוהבים מתוק אבל רוצים לשמור על הבריאות שלהם.

@freshlysmooth

THICK AND SMOOTH DESSERT summer essential #foodies #wellnesshub #smoothiebowl #foodtiktok #healthyrecipes #freshlysmooth

♬ t r a n s p a r e n t s o u l - WILLOW

הטרנד הויזואלי מתמקד בשלב הכנת שייק או סידור הקערה וקישוטה בפירות שונים. אחד הסרטונים היותר פופולריים שזכה כבר ל- 13 מיליון צפיות, ממחיש בצורה מהפנטת ומגרה את הרגע הממכר של טחינת הפירות. סרטון נוסף מראה את סידור הקערה המושקעת והעשירה: תות, אפרסק, מנגו, בננה, דובדבן, פטל ומעליהם מונחת קציפת קקאו ביתית עם גרידת קקאו, קינמון וגוג'י ברי. לכל אחד מהמרכיבים של ארוחת הבוקר הזו ערכים תזונתיים מרשימים - בזכות ארוחת בוקר כזאת אפשר לוותר בלב שלם על הלימון בקפה.

@bearenger

This was BOMB #healthyrecipes #healthybreakfast #plantbasedrecipes #healthyfood

♬ original sound - Bearenger

שמחה שמביאה לבריאות #coffeetiktok 

שמחה היא רכיב חשוב לבריאות שלנו לא פחות מהמלצות בריאותיות אחרות. הטרנד הבא הוא סרטון הומוריסטי שזכה כבר ליותר מ-20 מיליון צפיות. הסרטון מציג ביקורת מחויכת לאנשים שמיישמים באדיקות כל טרנד בריאות. "בוקר טוב! הידעתן שאם תחליפו את הקפה שלכן בבוקר, לכוס תה ירוק – תאבדו 87% משמחת החיים שלכן?!" -  בהחלט תזכורת נחמדה לשים את השמחה שלנו וההנאות הקטנות במרכז או לפחות לא לשכוח לעשות דברים שעושים לנו טוב. 

@bearenger

Did you know? ☕️ #coffee #healthyrecipes #coffeetiktok

♬ original sound - StudioFitnessDiva

אהבה עצמית כל יום #healthylifestylechange  

לקינוח קבלו את הטרנד המתוק אם לא המתוק ביותר. תחת ההאשטאג המדובר תוכלו למצוא מגוון סרטונים המעודדים אורח חיים בריא פיזית ונפשית. הרעיון הוא לצלם חלקים משגרת היום מכל גווניה: ספורט, אוכל מזין, כתיבת יומן רגשות, טיולים בטבע וזמן איכות עם עצמך. 

@kaylieestewart

focusing on yourself #motivation #thatgirl #healthylifestyle #healthylifestylechange #fyp

♬ original sound - xxtristanxo