1. אמצו את צום 16-8

    הלכתם לישון על בטן מלאה? קמתם עייפים ורעבים יותר. ככל שאנחנו אוכלים יותר לפני השינה, אנחנו מתעוררים עם חשק רב לאכול ובקושי מצליחים לפתוח את העיניים. אחת הדרכים להימנע מכך היא באמצעות צום 16-8: מדובר ב-16 שעות של צום ו-8 שעות של אכילה, ולאחר מכן תתעוררו רעננים ומלאי אנרגיות. כלל ברזל שחשוב לזכור - ברגע שמערכת העיכול נחה מפעילות, הגוף אנרגטי יותר. תנסו את זה.
  2. נסו שייק ירוק במקום קפה

    עלים ירוקים עשירים בכלורפיל ומעניקים לנו שפע של אנרגיה, ויטמינים ומינרלים שגורמים להמרצה של הדם. הוסיפו לשייק חצי בננה ואתם בשיא שלכם. אגב, השייק עם העלים הירוקים מושלם גם לעור הפנים, להאטת הזדקנות, ללחות ולמצב רוח טוב.

  3. פעילות אירובית ממריצה

    אין כמו פעילות גופנית אירובית ובעיקר בבוקר להעלאת האנרגיה מאפס למאה. התחילו את הבוקר בספורט ממריץ על בטן ריקה. אפילו 10 דק ביום של היט, טבטה, ריצה או קפיצה על חבל יעשו את העבודה. תבטיחו לעצמכם בוקר אופטימי יותר, אנרגטי וגם חטוב ובריא.

  4. הרמת משקולות

    לא במקום - אלא בנוסף. מי שעובד קבוע בחדר הכושר, יודע איזו אנרגיה גבוהה יש לאחר אימון הרמת משקולות, עד כדי כך שאחרי אימון ערב ממש קשה להירדם ולכן העדיפו תמיד להתאמן בתחילת היום או בשעות הערב המוקדמות. אם אתם רוצים בוסט חזק של אנרגיות, בקרו בחדר הכושר או שתעמיסו הביתה כמה משקולות ותתאמנו בבית.
  5. נשימות עמוקות

    נשימות עמוקות מדי בוקר עוזרות להמריץ את הדם ואת האנרגיות. ספרו על 4 בשאיפה, עצרו את הנשימה ל-4 שניות והוציאו בספירה עד 6 ושוב עצרו את הנשימה ל-4 שניות. לאחר מכם האריכו את השאיפה ואת הנשיפה ב-2 שניות והמשיכו כך או שתאריכו בעוד 2 שניות לפי היכולת שלכם. חזרו על נשימות אלו 10 פעמים לפחות מדי בוקר לפני הקימה מהמיטה או במצע היום כשאתם חשים בירידת אנרגיה ובפיהוקים מתגברים.
  6. פרי במקום קרואסון

    פירות עשירים בסוכר טבעי (פרוקטוז) פלוס סיבים תזונתיים פלוס ויטמינים ומינרלים. שילוב מעולה שמעניק אנרגיה לאורך זמן ולא יוצר תנודות גבוהות ברמות הסוכר בדם. פירות אוכלים על בטן ריקה על הבוקר כדי לשבור את צום הלילה עם משהו קל לעיכול שמעניק הרבה אנרגיה וקלילות.
  7. מקלחות קרות

    אם אתם רוצים טריק שמעלה אנרגיה בטירוף לאמיצים בלבד, נסו מקלחות קרות בבוקר. אז איך זה עובד? עדיף מיד לאחר פעילות אירובית כמובן, גם אם היא קצרה, נכנסים למקלחת עם חמים חמימים, לא חמים מדי. לקראת סוף המקלחת מעבירים למים קרים לגמרי ומנסים לספור מינימום 10 שניות תוך כדי חיוך ונשימה. למה חיוך ונשימה? הגוף נכנס לסטרס כשהמים הופכים קרים, ואנחנו רוצים להראות לו שאין בכך באמת סכנה ובשיא הקושי דווקא לנסות להרפות. המקלחות הקרות מעוררות ומעלות את מצב הרוח ויכולת ההתגברות של הגוף.

  8. תשנו מספיק בלילה

    כשאנחנו לא ישנים מספיק, אנחנו עייפים כל היום ואז פונים לאכול סוכרים שגוררים רצון לעוד ועוד סוכר, ולמעגל בלתי פוסק של עייפות, אכילה והשמנה, וכל זה כי לא ישנתם מספיק. מומלץ ללכת לישון מוקדם, ולהיכנס למיטה לפני 23:00 לכל היותר ולישון כ- 8 שעות בלילה.