עצה טובה שהיית נותן לעצמך בגיל ההתבגרות
"לא לאכול הרבה פיצות. הייתי גם נשאר באיגרוף איזה שנה-שנתיים ומשקיע בזה את כל כולי. זה היה תחום שבאמת אהבתי ולצערי פרשתי בגיל מוקדם. למרות שהכל לטובה, הגעתי לנינג'ה והשאר היסטוריה".

קרייב מושחת במיוחד שאתה לא מצליח להתגבר עליו
"אם היה רק אחד, תאמין לי שהייתי עוד בסדר. הג'אנק פוד זה אחד הדברים שהכי קשה לי לחתוך לגמרי. באמצע שבוע אני עוד מצליח לשמור על תזונה בריאה, אבל כשמגיע הסופ"ש והמשפחה או החברים רוצים לצאת, שם האופי שלי נשבר די בקלות. כשאני הולך למסעדה אני אומר לעצמי שאזמין חזה עוף, שאני חזק אופי. אבל כשאני מגיע ומסתכל על התפריט ורואה המבורגר מגרה, אני נשבר בקלות".

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעיר
"שם סבון פנים. הלוואי והייתי משקיע כמו שאני רוצה בפנים שלי. חברה שלי משגעת אותי לשים קרמים אבל אני לא מצליח. אני שונא את כל הקרמים האלה, זאת תחושה מגעילה. לפעמים לפני השינה היא שמה עליי קרמים ואני לא יכול לישון על הפנים, אני קם לשטוף אותן וחוזר לישון".

הארוחה שאתה הכי משקיע בה ביום
"ארוחת צהריים זאת הארוחה הכי גדולה שלי ביום ואני הכי נהנה ממנה. כל יום ראשון אמא שלי מכינה כמות גדולה של חזה עוף, אורז וירקות בתנור ואני מסדר לעצמי את זה לארוחות לימים הבאים".

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
מבקש ברכה מסבתא. מלכה | צילום: עודד קרני

ה"שיגעון" הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים
"חוץ מהסטירות לפנים? משגע אותי שנכנסים לי באמצע דיבור. בין אם אני מדבר או מסביר למישהו משהו, זה די מעצבן. אבל גם מדליק אותי לראות בן אדם נלחם, בנינג'ה ובכל ענף ספורט אחר. זה פשוט גורם לי לאדרנלין מטורף ומכניס בי ים מוטיבציה להתאמן ולדחוף את עצמי לקצה גבול היכולת".

אמונה תפלה שאין מצב שאתה מוותר עליה
"אם אני נכנס דרך עמוד אני נותן למישהו אגרוף. יש לי שריטה עם זה. אני לא מאמין באמונות תפלות אבל וואלה, את זה אני לא מצליח לשחרר. לא יודע למה זה נתפס לי, נשבע לך. אני לא מאמין בשום דבר אחר, רק בזה".

הטריק שלך להתמודדות עם מצבי לחץ
"בלילה שלפני כל מסלול אני תמיד נורא לחוץ. משהו שאימצתי לעצמי זה פשוט לכתוב בפתקים את כל הרגשות שאני מרגיש, את כל הלחצים בצורה הכי כנה ואמיתית שיש. זה משחרר אותי. לפני המסלול הייתה לי מחשבה בראש, דמיינתי את עצמי נופל למים, בראיון עם רותם סלע רטוב ועם מגבת על הראש וכולי מבואס. רק כשהוצאתי את זה על הכתיבה, הבנתי מאיפה זה נובע. הצלחתי לשחרר את המחשבה הזאת מהראש, להוריד את הלחץ ולהגיע נקי למסלול. זה הרגל שאני ממליץ לכל ספורטאי תחרותי, זה עוזר לך להיות כן עם עצמך".

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך
"אבא שלי זה הפסיכולוג הכי טוב. הוא איש עסקים שהתחיל את הדרך שלו מאפס, ללא השכלה אקדמאית, אלא עם המון כוח רצון ועבודה קשה. לראות איך כל העבודה הזאת הביאה אותו לאדם שהוא היום - זה פשוט מעורר השראה. זה גרם לי להבין שעבודה קשה משתלמת, וזה אחד הערכים הכי חשובים שלקחתי ממנו".

יוגב מלכה (צילום: שי בכר)
רושם את הרגשות שלו על פתקים. מלכה | צילום: שי בכר

3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום
"בגלל שאני מבלה הרבה בנסיעות לאימונים מצאתי את עצמי מעביר את הזמן רק בשמיעת שירים. לאחרונה התחלתי להחליף את זה לפודקאסטים שמעניינים אותי. זה נותן לנסיעה קצת ערך מוסף ולא מרגיש שהזמן נשרף. ככה אני יכול להיחשף להמון ידע ומוטיבציה וזה באמת ממלא אותי. בנוסף, כל יום שישי אבא שלי ואני עושים סבב, מבקרים את סבתא והדודות ועושים קניות ליום שישי. אבא שלי קורא לזה סבב מעשים טובים. אני גם מנשק מזוזות, זה הרגל מהבית".

הדבר הכי חיובי שהביאה איתה הקורונה לחייך
"למדתי להתאמן בבית לבד. הרבה פעמים אחד הדברים שהיו לי הכי קשים זה למצוא עם מי להתאמן, הייתי אוהב להתאמן עם אנשים. כשלא היה לי עם מי להתאמן, הייתי מתבאס והיה לי יותר קל לוותר על אימון. הקורונה הכריחה אותנו להיות לבד, אז לא יכולתי לוותר על כל האימונים. התרגלתי לזה ולמדתי איך להוציא מעצמי מוטיבציה כשאני לבד, זה היה קשה. הייתי קם לאימונים בשש בבוקר, השעה הכי קשה שיש, קפוא למות ולא בא לך לפתוח את העיניים ולהתעורר. זה מלמד אותך".