עצה טובה שהיית נותן לעצמך בגיל ההתבגרות.
"עד גיל 13 הייתי ילד שמנמן. העבודה שהייתי ילד שמנמן גרמה לי לחוסר בטחון ומנעה ממני לעשות פעולות חברתיות וספורטיביות כדי להימנע מהערות משקל ששמעתי לא מעט, הייתי נמנע במקום להתעמת מול זה. מאוד רציתי ללכת לחוגי כדורגל אבל התביישתי, הייתי מציע לעצמי ללכת על זה בכל הכוח. ולהשקיע בחברה עתידית הנקראת אפל".

קרייב מושחת במיוחד שאתה לא מצליח להתגבר עליו.
"אני מאוד אוהב אוכל לא חושב שיש לי קרייב מושחת מיוחד אבל לבורקס אני אף פעם לא יכול להגיד לא".

הארוחה שאתה הכי משקיע בה ביום.
"בעיקר ארוחת בוקר או ערב. יש את השקשוקה המפורסמת שלי שהיא באמת אחת הטובות שאכלתי, כמה שזה נשמע פשוט אני משקיע בה מאוד ואוהב לשנות ולהוסיף, מי שאוהב שקשוקות אני הכתובת".

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעיר.
"אין לי הרגלי טיפוח מיוחדים, אני מאוד אוהב להיות נקי ולהריח טוב. אולי השנ"צים שאני עושה שומרים אותי צעיר". 

משה בן דוד (צילום: אלון שפרנסקי )
צילום: אלון שפרנסקי

ה"שיגעון" הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים.
"יש לי לא מעט שיגעונות קטנים כמו כולם, אחד מהם הוא שיגעון שמי מכיר אותי יודע כמה חשוב לי סדר. אם אני נמצא במקום מבולגן אני לא מרוכז. אם אני עם חברים ויש כלים ריקים על השולחן או בקבוקים שנגמרו אני כמו מלצר שכל הזמן מפנה את הצלחת. לפעמים זה מציק ולפעמים מי שאיתי נהנה מזה".

אמונה תפלה שאין מצב שאתה מוותר עליה.
"אין לי אמונות תפלות אבל אני כן מאמין בענייני קארמה. מאמין שלכל פעולה יש השלכות, יתרה מזאת, גם עצם הכוונה והגישה חשובים לא פחות. משתדל מאוד לשמור על כוונות טובות וגישה חיובית. לצערי עוד לא הגעתי לדרגת בודהה כך שאני נופל לא מעט אבל לוקח על עצמי את המקום לשיפור כל הזמן".

תרופת הסבתא הכי שווה שלך.
"מרק ירקות ותה עם ג’ינג’ר, דבש ולימון - לרוב זה מוכיח את עצמו".

הטריק שלך להתמודד במצבי לחץ.
"יש כל מיני מצבי לחץ אז תלוי במה מדובר. בדרך כלל אני משתדל לנשום נשימות עמוקות ומודעות, זה מפחית את המחשבות וההתעסקות בלחץ. לפעמים בימים מלחיצים שינה עוזרת, ללכת לישון מקודם או לקחת הפסקה ולנוח". 

נעם כהן ומשה בן דוד  (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12)
צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך.
"אף פעם לא היה לי מודל לחיקוי. ניסיתי לקחת השראה או למידה מאנשי מקצוע או מצליחנים בתחומם. העצה ששמעתי ואני מאוד מנסה ליישם אותה זה לא לקחת את החיים יותר מדי ברצינות" .

3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום.
"יש לי שגרת בוקר עם הקפה - אני חייב לשתות אותו ברגוע לפחות חצי שעה, ובכל בוקר אני מסדר את המיטה, ואני עושה שנ"צ קצר מתישהו באמצע היום, לצערי לא בכל יום, אבל משתדל".