אם יש משהו מספק, זה להוריד משימות מהטודו ליסט, ועל הדרך גם להרוויח משהו לבריאות הגוף. הדרך הכי טובה לשרוף קלוריות בכיף נמצאת ממש פה בשגרה היומיומית שלכם. הנה 15 פעילויות שיעשו לכם כיף ועל הדרך גם ישרפו 100 קלוריות:

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. להדיח את הכלים

אוקיי, זה אולי לא הדבר הכי כיפי בעולם, אבל אין דבר יותר מספק מכיור נקי ומצוחצח. זה גם עוזר לשלום הבית עם בני הזוג או השותפים, ועל הדרך גם שורף לכם קצת קלוריות. למה אתם מחכים?

לכמה זמן? 40 דקות של שטיפת כלים ישרפו לכם 100 קלוריות.

2. להתלבש ולהתארגן

להתכונן ליציאה יכול לקחת 10 דקות, אבל בואו נהייה כנים, זה בד"כ לוקח טון זמן. בזמן שאתם חשים מתוסכלים מזה שאתם צריכים לחכות למטה לחבר המעצבן, תחשבו על היתרונות שבזה, ובפעם הבאה תשקיעו בזה יותר זמן.  

לכמה זמן? 35 דקות של החלפת בגדים ישרפו לכם לפחות 100 קלוריות.

3. להזיז רהיטים

לפעמים צריך שינוי בחיים, נגיד לשנות את הזווית של המיטה או להרים את הספה על הצד ולהעביר שם סמרטוט. זה עושה טוב לנשמה, וגם לאלרגיה לאבק. למזלכם, רהיטים הם גם הכי כבדים, אז אפשר להחשיב את זה כאימון משקולות בקטנה.

לכמה זמן? 30 דקות של הזזת רהיטים וארגון הבית מחדש יספיקו.

4. להרים ילד

יש לכם ילד? אחיין? שכן קטן? פשוט תקחו אותו לטיול על הידיים. הוא אולי יתעקש ללכת בעצמו, אבל זה רק אומר שאתם צריכים להתעקש יותר. יש גם אימון שלם עם ילד שבכלל יכול לסגור לכם את הפינה.

לכמה זמן? 25 דקות יספיקו לעבוד על שרירי הידיים שלכם כמו שצריך.

5. לדבר בטלפון

אם סתם תשבו באמבטיה עם הטלפון לא יקרה שום דבר טוב, אבל אם תטיילו בבית בזמן שאתם בטלפון זה בהחלט יעזור. ואם תתווכחו עם מישהו בטלפון יש לכם סיכוי לשרוף יותר קלוריות, מומלץ בחום.

לכמה זמן? שיחה מרתקת של 35 דקות תעזור לכם לצבור קילומטראז'.

6. לרקוד בבית

ביונסה הוציאה אלבום, ריהאנה באה לעשות שמח ותמיד אפשר לחזור לקלאסיקות של פעם. כל מה שעושה לכם לקפץ בתחתונים מול המראה עם מסרק בתור מיקרופון בטוח ישרוף לכם כמה קלוריות.

לכמה זמן? לפחות 20 דקות של ריקוד ביתי יעשו לכם רק טוב, אבל בחייאת, תקשיבו כבר לכל האלבום.

עוד ב-mako בריאות:
>> זהירות מי פה: האם זה יכול להזיק לבריאות השיניים?
>> על הברזלים: גשר בשיניים לא מבטיח שהן ישארו ישרות לנצח
>> אפקט הלילה הראשון: למה אנחנו לא מצליחים לישון?

7. לנקות את האבק

לוקחים מברשת נוצות או סמרטוט מיקרופייבר או חתיכה מהחולצה הישנה של אבא שלכם – ופשוט עוברים על כל הבית. זה טוב לאלרגיות וטוב לקלוריות.

לכמה זמן? הזמן המומלץ הוא 25 דקות, אבל אנחנו מעדיפים שלא תפסיקו על שעברתם על כל הבית.

8. לבשל ארוחה חגיגית

ערב סושי מהמם, ערב מקסיקני מושקע או ערב איטלקי רומנטי בבית דורש הרבה עבודה- וזה בדיוק מה שכדאי לכם לעשות. לכו לקנות את המצרכים המיוחדים, תוציאו את הסירים ותתחילו לבשל.

לכמה זמן? 40 דקות של בישולים והתרוצצויות במטבח ישרפו לכם לפחות 100 קלוריות.

9. לעשות לשופינג

כולנו צריכים עוד בגדים וחפצים כל הזמן, זו הדרך בה העולם שלנו עובד. חוץ מזה ששופינג גורם לנו סיפוק מטורף ולא רציונלי, אנחנו גם עובדים בזה. קחו לכם יום פנוי ותעשו יום כיף על הרגליים.

לכמה זמן? 60 דקות של פינוק ושריפת קלוריות.

10. לעבוד בגינה

טיפוח גינה זה הדבר הכי מרגיע שיש, למרות שזה גם עבודה פיזית קשה. שקי האדמה האלה לא הולכים לסחוב את עצמם, אז כדאי שתכינו את הגב שלכם, כי לפרחים שלכם מגיע הטוב ביותר.

לכמה זמן? 25 דקות של טיפוח הגינה כבר ישפיעו על הגוף שלכם.

11. לשאוב את האבק

השטיח שלכם זקוק לזה, ולפעמים גם הרצפה שלכם מקבלת את זה יפה אבל מי שהכי צריך את זה הגוף שלכם. קחו את שואב האבק מהמחבוא ותנו עבודה.

לכמה זמן? 30 דקות כבר יגרמו לרגליים שלכם לעבוד.

12. לגהץ

זה אולי נשמע כמו משהו מיושן, אבל עדיין יש חולצות מכופתרות ועדיין יש עורכי דין – לכן יש סיכוי שתמצאו את עצמכם מגהצים ביום מן הימים. וביום הזה תזכרו שזו יכולה להיות דרך לשרוף 100 קלוריות.

לכמה זמן? 40 דקות יספיקו להרבה מאוד חולצות.

13. ללכת ברגל

במקום לקחת אוטובוס לעבודה מליד הבית, פשוט תלכו כמה תחנות ברגל, ואתם יכולים לעשות את זה גם בדרך חזרה. וכמובן שתמיד אפשר גם לצאת להליכה בכוונת תחילה ולשרוף אפילו יותר קלוריות.

לכמה זמן? 20 דקות של הליכה יומיומית מצטברת תשרוף לכם לפחות 100 קלוריות.

14. לטייל עם הכלב

אם כבר חלה עליכם החובה לצאת מהבית ב-7 בבוקר לטייל עם הכלב, לפחות שתרוויחו מזה משהו. טיולים ארוכים יותר יעשו את הכלב שלכם יותר מאושר, ואת הגוף שלכם יותר רזה, שווה לא?

לכמה זמן? 25 דקות של טיול ביום ישרפו לכם לפחות 100 קלוריות.

15. לרחוץ את הכלב

ואם כבר בחיות מחמד עסקינן, גם לרדוף אחרי הכלב בכל הבית עד שהוא מסכים לבוא להתקלח זו דרך לשרוף קלוריות - אז כולם מרווחים.

לכמה זמן? 25 דקות של מקלחת מפנקת לכלב ואימון אינטנסיבי לכם.

ניקיון ללא כימיקלים (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
זה אולי לא הכי כיף אבל זה כנראה הכי מרזה | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

>> פוריות לנצח? הנשים שלא מפסיקות לקבל מחזור