נפיחות בבטן היא בעיה נפוצה שיכולה להיגרם משלל סיבות; משתייה בקשית, עישון, אכילה מהירה מדי ועד לממתיקים מלאכותיים. גם מחזור, בעיות עיכול או רגישויות למזונות מסוימים יכולים להוביל לזה. וכיאה לבעיה שרבים סובלים ממנה – יש לה לא מעט טיפולים, מתרופות סבתא ועד לתרופות מרשם.

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

אנשים מסוימים יעדיפו מסז'ים בבטן, אחרים ישתו תה נענע כדי להפחית את תחושת הנפיחות ויש גם אנשים שעדיין לא לגמרי מצאו את הדרך הטובה ביותר עבורם. אם אתם עדיין מחפשים דרכים יעילות להקל נפיחות בבטן, הנה שיטה שיכולה לעזור לכם לא מעט.

כאב בטן (צילום:  Leszek Glasner, shutterstock)
בעיה נפוצה במיוחד | צילום: Leszek Glasner, shutterstock

>> 8 שאלות שיגלו לכם אם אתם משמינים או סתם נפוחים

אמילי פאייט, מאמנת אישית מוסמכת, ממליצה על תרגיל פשוט שיעזור להקל את הנפיחות בקלות ויעזור עם תחושת אי הנעימות שגזים גורמים לה. מדובר בתרגיל שאתם אולי מכירים מאימונים, שלרוב משתמשים בו בשלב המתיחות. פאייט קוראת לו "סיבוב ברכיים וטורסו" והוא הולך כך: שכבו על הגב, קרבו את הברכיים לחזה, חבקו את הברכיים בידיכם, בעדינות הזיזו את הברכיים לצד אחד. מתחו את הידיים לצדדים לצורת "T", החזירו את הברכיים לעבר החזה, הזיזו את הברכיים לצד הנגדי, הזיזו את הראש כך שיהיה בצד נגדי לברכיים, החזירו את הברכיים למרכז החזה – וחזרו על הפעולה.

עוד ב-mako בריאות:

>> הסיבה שחייבים להפסיק להשתמש במקלון אוזניים
>> חוקרים קובעים: זהו משך הזמן האידאלי לחופשה
>> הניתוחים הפלסטיים המטורפים של הקוריאנים