הקיץ בשיאו וכידוע בריכה וים הם מקומות הבילוי הפופולריים ביותר של העונה'  מה שגורם לישראלים רבים לבלות זמן ממושך בשמש, לעיתים מבלי לחשוב על ההשלכות המסוכנות הכרוכות בכך.    

למעשה, אם חשבתם שנזקי החשיפה לשמש מסתיימים באדמומיות חולפת – צר לנו לבשר לכם שהם חמורים מכך. לפי מחקר שפורסם על ידי Premi S.  ואחרים ב-2015, נזקי החשיפה ממשיכים גם שעות לאחר תום החשיפה. "לאחר החשיפה לקרני UVA, נזקי השמש ניכרים גם ברמה התוך תאית למשך שעות רבות וגם אחרי רדת החשיכה", מסבירה ד"ר אמילי אביטן-הרש, מנהלת מחלקת עור בבית החולים רמב"ם.                     

"כלומר, מדובר בנזקים ארוכי טווח שעלולים להשפיע לרעה על העור ואף לגרום להופעת נגעים סרטניים. אגב, בהירי עור בעלי שיער בלונדיני וג׳ינג׳י נמצאים בסיכון הגבוה ביותר", מציינת ד"ר אביטן-הרש ומדגישה כי תוצאות המחקר למעשה מחזקות את חשיבות השימוש בתכשיר הגנה איכותי המגן מפני קרינת UVB ו-UVA, ומסייע בהגנה מקרינת IR ו-HEV. "קיים מגוון רחב של מוצרים, ויש לשים לב בעת הרכישה שמדובר במוצר עם הגנה רחבה", היא מוסיפה.

במקביל לשימוש בקרם הגנה, היא מבהירה שחשוב לצמצם את שעות השהייה בשמש, בייחוד בשעות החמות במיוחד – בין 10:00 – 16:00 בהן עוצמת קרני השמש המסוכנות היא המשמעותית ביותר.

זה הזמן להכיר: הסדרה הייחודית שמגנה מפני נזקי החשיפה המתמשכת

בחברת ד"ר פישר חשבו על פתרון חדשני שיספק הגנה מקיפה ומתמשכת מסביב לשעון, לכל אורך שעות היממה, ובכל עונות השנה. מוצרי החברה כוללים תכשירי הגנה המיועדים לשימוש גם בעת החשיפה לשמש וגם לאחריה: סדרת אולטרסול Med מבית החברה, עומדת בסטנדרטים המתקדמים ביותר להגנה מהשמש ואף למעלה מכך, מאחר שהיא גם מסייעת בהגנה מפני קרני IR ו-HEV - שנכון להיום עוד לא נכללים בדרישה הרגולטורית של משרד הבריאות אך קיימים כבר מחקרים שמעידים על הנזק לעור גם מקרניים אלו. התכשירים מספקים הגנה מוגברת במיוחד בעת החשיפה לשמש, בשילוב רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור. הסדרה כוללת ספריי שקוף, תחליב גוף, קרם פנים מועשר בלחות וקרם פנים מינרלי הכולל מסנני קרינה 100% טבעיים.

ה"קרם דה לה קרם" של מוצרי הסדרה הוא קרם פנים משקם, המיועד לטיפול בנזקים אשר ממשיכים להצטבר גם לאחר תום החשיפה לשמש. קרם הפנים המשקם Repair מסדרת אולטרסול Med מיועד לשימוש לאחר כל חשיפה לשמש, בייחוד כאשר אנחנו שוכחים למשל לחדש את המריחה בכל שעתיים או לא מורחים מספיק. למעשה, מדובר בפתרון היחיד בארץ אשר מסייע בתיקון ובמניעת הנזקים באמצעות חיזוק ההגנה הטבעית של העור ובהשלמת רכיבים החיוניים לעור, במטרה לסייע בשיקום העור ובהאטת הזדקנותו.

למידע נוסף על סדרת המוצרים של ד"ר פישר לחצו כאן>