חומצה היאלרונית - גם בדאורדורנט

הדאורדורנט החדש של חברת 'גרנייה' אינו מכיל אלכוהול ומכיל רכיבים טבעיים. מדובר במוצר חדש מתוך סדרה היאלרונית ושאמור להעניק הגנה של עד 72 שעות.

 מחיר: 16.90 ₪ (מחיר השקה למהלך חודש אוגוסט: 11.90 ₪).

 
דאורדורנט גרנייה (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 נוחות לצד אידאולוגיה

הליין הטבעוני של סנדלי וכפכפי הקיץ של חברת B.unique לא רק מתכתבות עם הטרנדים הכי אופנתיים, אלא קיבלו את תו התקן 'ויגן פרנדלי', ללא שימוש בחומרים מהחי. הקולקציה מגוונת מאוד ותאפשר לכל אחת למצוא את עצמה – אין אם אתן חובבות הנעליים השטוחות והסניקרס או מחפשות סגנון יותר מתוחכם.

מחיר: מחירים לאחר הנחה: 150-285 ש"ח לזוג.

נעליים טבעוניות B.unique  (צילום: ליאור קטון, יחצ)
צילום: ליאור קטון, יחצ

הקמבוצ'ה חודרת לקוסמטיקה

סרום הבוסטר החדש מבית מותג הקוסמטיקה בישראלי REBORN מכיל חומה היאלרונית ותמצית מפטריית קמבוצ'ה שנחשבת לעשירה בנוגדי חמצון ונחשבת למזון בריאות עבור חובבי הז'אנר. הסרום מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור.

מחיר: 299 ₪.

סרום הבוסטר של  REBORN  (צילום: סטודיו מוש, יחצ)
צילום: סטודיו מוש, יחצ

 

מייק-אפ טיפולי

לוראל פריז משיקה מייק אפ שמכיל ניאצינאמיד, רכיב טיפולי שמפתית את הפיגמנטציה ומטפל בפגעי עור כמו אקנה או ניאצינאמיד ומסייע במראה אחיד של העור. בנוסף, הוא מכסה פגמי עור קשים (שכוללים אדמומיות, פצעונים, צלקות) וכולל גם מסנן קרינה 25 SPF.   

מחיר: 100 ₪.

מייק-אפ אינפיליבל מאט קאבר  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

  

 

תוסף תזונה לשיער דליל או נושר

תוסף התזונה FILL IT מבית דה אי ברנד (THE A BREAND) מתאים למקרים של נשירה או התדלדלות שיער. הוא כולל שורה של רכיבים, ביניהם: אבץ, ויטמין B, חומצה פולית, קולגן וביוטין. שיפור בשיערך ייראה תוך 3 חודשים.

מחיר: למארז בייסיק לחודשיים: 369 שח.

fill it (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

אנטי אייג'ינג ביתי

מכשיר לד של המותג האמריקאי GLO24K משווק כעת לטיפול ביתי בעור הפנים והגוף. הוא מבטיח, בין היתר, את המרצת מחזור הדם, טיפול בבעיות עור, השטחת קמטים וטיפול בעור רפוי. היתרון שלו שהוא קטנטן, נטען על ידי USB וניתן לשאת אותו בתיק, או לקחת אותו לנסיעות בארץ ובחו"ל. להשיג בלעדית באתר OHGLOW.

מחיר: 499 ₪.

 

מכשיר led ביתי (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

 

טיפוח לעור הגבר והאישה

ברא צמחים מציעים מארז מוצרים מבוססי חומרים טבעיים ותמציות צמחים, לטיפוח והזנת העור, המתאימים גם לגברים וגם לנשים – ללא פראבנים או חומרי בישום מלאכותיים. הסדרה כוללת: קצף סבון קרדמון טבעי השוטף בעדינות את שכבת העור העליונה, קרם מפנק לטיפוח כף הרגל המסייע במניעת סדקים ובשימור היגיינת העור, חמאת גוף בעלת ניחוח עדין ומשכר שמקורו בתערובת שמנים ארומטיים וסבון נוזלי למון גראס המועשר בתמציות צמחים.

מחיר: החל מ-150 ש"ח.

מארז לאישה ולגבר ברא צמחים (צילום: יח"צ ברא)
מארז לאישה ולגבר ברא צמחים | צילום: יח"צ ברא

ליקופן לפנים

ד"ר פישר ג'נסיס ליקופן היא סדרה חדשנית המכילה פורמולות מתקדמות לטיפול אפקטיבי בקמטים, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת לטיפול ולטשטוש קמטים ולהענקת לחות. סדרת ג'נסיס ליקופן מכילה קומפלקס פטנטי שמקורו בעגבנייה. מרכיבי קומפלקס הליקופן פועלים ביעילות סינרגטית לנטרול רדיקלים חופשיים ולמניעת נזקי סביבה ואקלים. בנוסף, הם מסייעים במניעת נזק ל-DNA של תאי העור, מעודדים ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייעים בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. הסדרה כוללת: סרום ליקופן, קרם יום ליקופן  SPF30 לעור רגיל-מעורב, קרם לילה לעור רגיל- מעורב וקרם עיניים ליקופן SPF30 לכל סוגי העור.

מחיר: 159 ש"ח-169 ש"ח למוצר (עכשיו ב-70 אחוז הנחה למוצר שני בסופר-פארם).

סדרת ליקופן דר פישר (צילום: יעל האן)
סדרת ליקופן דר פישר | צילום: יעל האן

כשאופנה ונעלי ספורט נפגשים

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס למעצבת האופנה האייקונית Diane von Furstenberg  (DVF), הוליד קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים Endless Kisses, הכוללת דגמים המשלבים  דפוסי שפתיים אדומות ונועזות, המזוהים עם המעצבת, בשילוב הנוחות ואיכויות המותג. בין הפריטים: נעלי ספורט, כפכפים, חולצות טי, טופים, עליוניות, מכנסי טייץ, כובעים ועוד.

מחיר: החל מ-79 ש"ח ועד 429.90 ש"ח.

סקצ'רס  (צילום: יח"צ חו"ל)
סקצ'רס | צילום: יח"צ חו"ל

לתמיכה מושלמת ברגל בזמן הריצה

המותג היפני Asics גאה להכריז על הדגם החדש GEL-KAYANO 30 טכנולוגיית PureGEL החדשה מספקת בלימת זעזועים משופרת במהלך הריצה ונחיתות ומעברים קלים יותר לשמירה על מבנה כף הרגל, מניעת פציעות, נוחות מרבית ושמירה על אורח חיי הנעל. הנעל מספקת יציבות מרבית בכל אחד משלבי הריצה. 

מחיר: 849 ש"ח

אסיקס (צילום: יח"צ חו"ל)
אסיקס | צילום: יח"צ חו"ל

אימון יוגה בסטייל

גרבי אחיזה עם איקסים ללא אצבעות, בעלות נקודות אחיזה איכותיות ומקוריות. המותג TAVI מציע דגמים ססגוניים של גרביים בעיצוב חדשני המתאימים במיוחד לאימוני יוגה ופילאטיס.

מחיר: 99 ש"ח

גרבי אחיזה עם איקסים (צילום: פי בי טרייד)
גרבי אחיזה עם איקסים | צילום: פי בי טרייד

מרעננים את הקיץ במגוון טעמים

רשת B-FRESH משיקה תפריט קיץ B-BUBBLE מרענן במיוחד. התפריט מציע משקאות ב-2 קטגוריות של טעמים: B-BUBBLE TEA, חליטות תה באבל צוננות ומפתיעות ומשקאות B-BUBBLE BRULEE עשירים בטעמים. כל המשקאות מועשרים בפניני טפיוקה טעימים וכדורי BOBA בטעמי פירות לחיזוק הטעם וחווית השתיה. יחד עם תפריט הקיץ החדש, הרשת משיקה כוסות שקופות רב פעמיות, לשימוש חוזר, שאותן ניתן לקחת הביתה לאחר סיום המשקה.

מחיר: החל מ-30 ₪

בי פרש (צילום: גיל אבירם)
בי פרש | צילום: גיל אבירם

עוצמת המסקרה

מותג האיפור הבין-לאומי מייבלין ניו-יורק משיק את המסקרה החדשה - מסקרה סוריל (SURREAL), המעניקה אפקט מקסימלי של הארכת הריסים עד 3 מ"מ לכל ריס וריס. למראה ריסים מלאים וארוכים! בעלת עמידות של עד 24 שעות ופורמולה המכילה סיבים להארכה מקסימלית. המסקרה מעניקה נפח עוצמתי למראה דרמטי.

מחיר: 45 ש"ח

מסקרה מייבלין ניו יורק (צילום: יחצ חול)
מסקרה מייבלין ניו יורק | צילום: יחצ חול

ערכת עזרה ראשונה לדרך

הערכה של לייף מבית סופר פארם כוללת מגוון בסיסי של מוצרים למתן טיפול ראשוני, ומיועדת לטיולים, לרכב, למשרד וכו'. הערכה כוללת: 10 פלסטרים, 10 כדורי צמר גפן, 5 פדי אלכוהול לניקוי וחיטוי עור ופצעים, 5 פלסטרים מצוירים לילדים, 3 סיכות בטחון, 2 אגדי חבישה מתמתחים, 2 פדים סטריליים, משולש לקיבוע,  פלסטר נייר בגליל, זוג כפפות PVC, מספריים, עלון לצרכן.

מחיר: 13.90 ש"ח

ערכת עזרה ראשונה (צילום: סופר פארם)
ערכת עזרה ראשונה | צילום: סופר פארם