כולנו כבר מזמן הבנו כמה הפלסטיק מזיק לעולם, ולא מעט חברות כבר התחילו להתמודד עם הבעיה בשלל דרכים יצירתיות, אבל נסטלה יפן מצאה דרך שהיא גם כייפית במיוחד להיפרד מעטיפות הפלסטיק שלה.

חטיפי קיט קט מפורסמים בעטיפות האדומות הבוהקות שלהם, אבל בקרוב מאוד היפנים עומדים להיפרד מהן לטובת תחליף ידידותי לסביבה שהוא גם מגניב בהרבה: עטיפה ניתנת לשימוש מחדש, שהיא למעשה נייר אוריגאמי – והיא אפילו תגיע עם הוראות שיסבירו איך לקפל עגור מנייר.

בזמן שחובבי השוקולד היפנים יקבלו עוד בונוס בנוסף לנשנוש, הוויתור על עטיפת הפלסטיק יעשה שינוי משמעותי לטובת הסביבה: יפן היא כיום צרכנית הקיט קט הגדולה ביותר בעולם, עם לא פחות מ-4 מיליון חטיפים שנמכרים בה מדי יום. המעבר לעטיפה ידידותית יותר לסביבה, שייצא לדרך כבר בהמשך החודש, צפוי לחסוך 380 טון פלסטיק בכל שנה.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Retail in Asia (@retailinasia) on

טעמי הקיט קט הראשונים שיושקו עם עטיפת הנייר החדשה יהיו הטעמים הפופולריים ביותר – הטעם המקורי, מאצ'טה ו"אוטון אנאו אמאסה" (שוקולד מריר כהה שמשמעות השם שלו היא "מתיקות למבוגרים"), ואם זה לא מספיק, בנסטלה צופים שעד שנת 2021 הם כבר יעטפו בעטיפות האוריגאמי את כל חטיפי הקיט קט הבודדים.

המון חברות נוקטות לאחרונה צעדים שונים כדי להתחיל להתנהל בצורה אחראית יותר כלפי הסביבה, אבל האמת שקיט קט הייתה שם הרבה לפני כולן – בלי שאפילו ידעתם. אז תנו לנו להפתיע אתכם: חשבתם פעם ממה עשוי המילוי שבין הוופלים של קיט קט? ובכן, נסטלה לא נותנת לאף קיט קט להתבזבז, ואת אלו שיוצאים פגומים היא טוחנת למשחה שהופכת למילוי של החטיף הבא. קחו לכם רגע לעכל את זה.