בזמן שאתם מתלבטים ומחפשים רעיון מקורי למתנה לבני הזוג שלכם, מותג הקוסמטיקה מאליס Maelys ומרכז גרנות החליטו לציין את היום בדרך מקורית ומעוררת השראה במיוחד עם קמפיין משותף וראשון מסוגו: "Love Needs No Filters". הקמפיין קיבל השראה מהקמפיין המפורסם Kiss A Stranger, ודווקא בתקופה המורכבת שישראל נמצאת בה, בא לעשות כבוד לאהבת חינם, ללא הבדלי מין, דת, גזע וגיל, אהבה שחוצה גבולות ומגדרים, ושוברת נורמות ומוסכמות.

במסגרת הקמפיין הם הפגישו עשרה אנשים מרקעים שונים בחברה הישראלית שלא נפגשו מעולם, וביקשו מהם להתנשק מול המצלמות כשהם עוטים מסיכת פנים של מאליס - ממש כמו המסכה שכל אחד מאתנו מסתובב איתה ביומיום - חד מיניים, הטרוסקסואליים, שחורים, לבנים, ערבים, יהודים, ועוד שלל מסכות. אחרי כל הנשיקות הלוהטות שתראו שם, שישכיחו מכם מה זה בכלל דת, גזע ומין, המשתתפים מסירים כמובן את המסכות, וזוכים להיפגש פנים אל פנים, אחרי שכבר הכירו את הבנאדם שמאחורי המסכה.

גם השחקן הערבי אדם הלון, שכנראה מוכר לכם מהעונה השנייה של פאודה, השתתף בקמפיין. "זו הייתה חוויה. יצאתי משם עם תחושה של תקווה", הוא אומר. "יש במדינה שאנחנו חיים בה אנשים שהגזע וצבע העור זה הדבר שהכי חשוב להם. זה כנראה יישאר, אבל אני מקווה שהקמפיין יעשה קצת שינוי, שאנשים יתחילו להסתכל על הצד האחר בלי גזענות".

"כבר הרבה זמן שחיפשנו דרך לקדם את האג'נדה שלנו, שתומכת בשוויון, סבלנות וקירוב לבבות", מספר דניאל דה קסטרו, מבעלי חברת מאליס, "הקדשנו הרבה מחשבה כדי למצוא דרך להפיץ את הבשורה, ובסוף פנינו למרכז גרנות, שחרט על דגלו את הערכים ואת המסר שאנחנו רוצים להעביר. כשסיפרנו להם שאנחנו מתכוונים לתרום את כל ההכנסות מהקמפיין למרכז זה מאוד ריגש אותם".

כל הכנסות הקמפיין ייתרמו למרכז גרנות למען עידוד תקשורת מקרבת לבבות בחברה הישראלית. איך זה בדיוק עובד? על כל תרומה לעמותה מקבלים במתנה זוג מסיכות פנים של Maelys. המטרה היא שהתורמים יצטלמו עם בני זוגם כאשר הם מתנשקים עם המסכות על פניהם ויעלו את התמונות לפייסבוק עם ההאשטאג # LoveNeedsNoFilters. בין כל המתנשקים המצטלמים תוגרל טיסה זוגית לפריז ועוד פרסים.