ביום ראשון האחרון עלה לפייסבוק מיזם שכולו מחווה מתוקה למדינת ישראל – קמפיין "לובשים ישראל" של חברת בן חורין אלכסנדרוביץ', שחוזר השנה בפעם השנייה, קורא לארגונים וחברות מכל הסוגים לצבוע את הלוגו הרשמי שלהם בתמונת הפרופיל לצבעי דגל ישראל לקראת יום העצמאות.

בתוך פחות מ-24 הצטרפו למהלך מאות חברות, בתי עסק וארגונים: חברות האופנה טימברלנד, לי קופר ונאוטיקה, אתר מאקו, מסעדות כמו פרנג'ליקו והסושיה, חברת חשמל, עיריית ירושלים ועיריית תל אביב, האקדמיה ללשון עברית ואפילו תכנית הטלוויזיה "חי בלילה" ועוד רבים שינו צבעו את הלוגו בכחול ולבן, בתוספת ההאשטאג #לובשים_ישראל.

מטרת הקמפיין היא לרתום גם את המגזר הציבורי והפרטי בישראל לחגיגות יום העצמאות, בתקווה שהמחווה הישראלית תהפוך להרגל קבוע שיחזור מדי שנה, בזמן שכל המדינה נצבעת בכחול ולבן.

"חלק מהד.נ.א של עסקים וארגונים בישראל זו תחושת החיבור למקום הזה, והערך המוסף של כולנו כחברה", אומרת טל אלכסנדרוביץ שגב, המנכ"לית והבעלים של המשרד, "המהלך שיזמנו מאפשר לעסקים ולארגונים להביא לידי ביטוי את ערך הישראליות הזו שאנו גאים בו במחווה ברורה. זו השנה השנייה של המהלך ואנו שמחים לראות שיותר ויותר גופים מגוונים ומשמעותיים מצטרפים אליו והופכים אותו לחגיגת עצמאות גדולה ברשת. אנחנו מזמינים את החברות והארגונים שעוד לא הצטרפו, לקחת חלק במהלך וללבוש ישראל".