מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום 3 - השחר העולה // ענבר מרחב g

למקום השלישי הגיע מותג השוקולד הישראלי השחר העולה, שמוכיח שהעולם אכן קטן, וגם אם אתם גרים בחו"ל - אתם לעולם לא לבד: קריאה אחת קטנה, והופ - יש מי שידאג לכם. 

סמנכ"ל שיווק ומכירות: יהלי רובינשטיין | מנהלת פרסום: רחלי לבקוביץ-מלכה | מנכ"לים שותפים: בן סבר, אור גלייכר | מנהל לקוח: שרית בן- צור, סתיו גלדר, תומר כהן | הפקה: זואה פרודקשיין | משרד מדיה: ענבר מרחב g | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: ליאור גרינץ 

מקום 2 - מפעל הפיס // אדלר חומסקי & ורשבסקי

למקום השני הגיע מפעל הפיס עם הפרסומת של פרס ספיר לספרות, שגורמת לכולם להתאהב מחדש בספרים הישראליים. גם אנחנו, כמו שאר הנוכחים בבית הקפה, עדיין במתח מהמשך הסיפור של הסופרת אורלי קסטל בלום, ואתם?

סמנכ"לית שיווק: דפנה נעים-שאול | מנהלת פרסום: חמי פדן | מנהלי קריאייטיב: מוטי רובינשטיין ויעל קורן | מנהלת לקוח: ליאור גלעד | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: טל קדמי | שי לירז - מנהל אגף תדמית | דולין מלניק - מנהלת אגף תרבות

מקום 1 - YES // אדלר חומסקי

את המקום הראשון תופסת נועה קירל בפרסומת למותג YES+, במחווה לשוטר אזולאי והשיר האייקוני "בלדה לשוטר", כשהיא מתהלכת ברחובות איטליה ועדיין מופתעת מהעובדה שלא לכולם יש YES+. מזל שאלי מ"פאודה" שם כדי להחזיר אותה הביתה לפני שהעניינים מסתבכים.

סמנכ"ל שיווק: דרור בהט | מנהלת תקשורת שיווקית: נויה ינאי-ישראלי | מנהלת פרסום: הילה פרידמן | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהלת לקוח: טל ויסבוך | הפקה: מולה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי פרידמן ושיר רוזן