מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום 3 - אסם נסטלה // משרד פרסום - מקאן תל-אביב

אל המקום השלישי הגיעה לתת, פרסומת הקורונה של חברת המזון הגדולה, שמצליחה לפרגן לחברה, לעובדיה ובדרך להיות גם אטרקטיבית ולא נדושה מדי.

מנהלת פרסום: אורית קינן (מנהלת מטה שיווק) | סמנכ"ל  קריאיטייב: זיו מאירי | סמנכ"ל לקוח: שני שאול

הקורונה משתלטת על מצעד הפרסומות (צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12)
משק צוריאל, d-say | צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12

מקום 2 - חברת החשמל // משרד פרסום - אדלר חומסקי

את המקום השני תפסה פרסומת "חברת החשמל" עם פרסומת "קורונה קלילה" שמצליחה להיות מרגש ואטרקטיבית.

מנהל פרסום: גילי שחם זנגו | מנהל קריאיטייב: מיכאל קוטקס | סמנכ"ל לקוח: סנדרה גיטר

הקורונה משתלטת על מצעד הפרסומות EXT (צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12)
טורנדו, McCANN | צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12

מקום 1 - מפעל הפיס // משרד פרסום - אדלר חומסקי

הפרגון של מפעל הפיס לאנשי הרפואה בפרסומת "מפעל הפיס ומד"א למען הקהילה"  ממשיך למשוך את אהדת הצופים גם השבוע רק בכובע אחר - עם הפרסומת של מפעל הפיס והתרומה שלהם למד"א ("מד"א בקהילה").

סמנכ"לית: דפנה נעים שאול | מנהלת פרסום: חמי פדן | מנהל אגף תדמית: שי לירז | מנהל קריאיטייב: מוטי רובינשטיין | מנהלת לקוחות: שרון דסקל מאיר

הקורונה משתלטת על מצעד הפרסומות EXT2 (צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12)
ישראכרט, BBR Saatchi & Saatchi | צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12