מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום 3 - סמסונג // משרד פרסום - ליאו ברנט

אל המקום השלישי תוספת ענקית הטכנולוגיה סמסונג, שבפרסומת צבעונית, קצבית ומלאה שיק, משיקה את סדרת מסכי ה-8K QLED שלה.

משרד מדיה: פובליסיס מדיה | סמנכ"ל שיווק: רונן סלם | מנהלי פרסום: מיכל סמילה ואסף ניימרק | מנהלי קמפיין: שגיא לוי, אופיר לוי, דרור טופר ושירן ויספלנרף | מנהלי לקוח: יונתן רגב, דיאנה בונפיל ורעות ארבל

מקום 2 - לילי  // משרד פרסום - מקאן

את המקום השני מגיעה לילי עם הפרסומת לנייר הטואלט "Pure Clean". כמיטב המסורת, לילי משלבת מצוין בין ילדים חמודים לכלבלבים מתוקים,  בפרסומת שכולה חמידות. 

משרד מדיה: UM | סמנכ"לית שיווק: לילך כהן שולמן | מנהלת פרסום: יעל ליבני | מנהל קריאייטיב: רן אלון | מנהלת לקוח: אביטל בריפמן | מנהלת קמפיין: מור בר

מקום 1 - HOT // משרד פרסום - ראובני פרידן

את הפסגה תופסות (שבוע שני ברציפות) גל גדות וחברת הכבלים HOT, שהראו את המורכבות ביציאה מהבית לבילוי בזמן הקורונה, דבר שהפך לאתגר גם בשביל וונדר וומן בכבודה ובעצמה.

משרד מדיה: יוניון מדיה | סמנכ"לית שיווק: מירי לוין | מנהלי פרסום: שרון הופשטיין ורונית חביב שושני | מנהל קריאייטיב: איתי גרונר | מנהל לקוח: אסף גריס