מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. אז מי מבין עשרות הפרסומות שנבדקו הגיעה למקום הראשון? 

במקום השלישי השבוע נמצאת הפרסומת לסנו ספארק של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis. הקומיקאית עלמה זק נכנסה לדמותה של תקועה הרשקו, אישה שמסרבת בכל תוקף לנסות את סבון הכלים החדש שיחסוך לה זמן וכסף. הצופים התאהבו, והאמת שגם אנחנו. 

פרסומת לסנו ספארק (צילום: גליקמן שמיר סמסונוב Publicis)
פרסומת לסנו ספארק | צילום: גליקמן שמיר סמסונוב Publicis

אל המקום השני הגיעה הפרסומת של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG למחלבות גד, בכיכובו של אייל שני. הפרסומת הקצרצרה הוכיחה עצמה כזכירה יותר משאר הפרסומות, ואנחנו מהמרים שזה בזכות ההתפלספות המוכרת של השף, המצליח בדרכו המיוחדת לתאר את תמצית היוגורט של גד.  

אייל שני בפרסומת למחלבות גד (צילום: ראובני פרידן IPG )
אייל שני בפרסומת למחלבות גד | צילום: ראובני פרידן IPG

את ראש הטבלה כובשת הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, שיצר משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. ההשקעה הגדולה בפרסומת השאפתנית, בה מככבים עשרות זוכי ריאליטי מכל הזמנים, הוכיחה עצמה כיעילה ביותר. מבין כל הפרסומות שנבדקו, זו שמקדמת את הגדלת הפרסים בלוטו לעד 80 מיליון שקלים הייתה האפקטיבית ביותר. 

פרסומת מפעל הפיס ללוטו (צילום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY)
פרסומת מפעל הפיס ללוטו | צילום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY