אם עד לא מזמן היה לנשים מלאות קשה למצוא בגדי ים במידתן, כיום הן יכולות למצוא לא מעט כאלה, הרבה בזכות מילי דהן. מעצבת בגדי הים הישראלית, הקימה לפני כשנה את "שוגה מאמא", מותג שמוכר בגדי ים בעיצובה בכל המידות, ממידה S ועד XXXXL.

המטרה העיקרית של דהן היא לנסות לשנות את השיח סביב דימוי גוף וללמד את כולם לאהוב את עצמם בכל המידות, במיוחד בבגד ים. "אני חייבת להגיד לכם שנשים שמנות הן לא מסכנות", סיפרה בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" במסגרת צילומי בגדי ים למגזין "בלייזר". "אנחנו חוגגות את החיים שלנו".

בעזרת שיווק אינסטגרמי מפה לאוזן, הדגמים שלה החלו לצבור תאוצה, אבל הפריצה הגדולה הגיעה בעזרת הזמרת ליזו, שכבשה בענק את המצעדים וטקסי הפרסים האחרונים בזכות הגישה הלא מתנצלת שלה והשירים מלאי המסרים על קבלה ואהבה עצמית.

"ראיתי את ההופעה בה היא על עוגה גדולה ומחללת, לא ידעתי איך אני אליה מגיעה, אבל זאת הייתה מטרה", סיפרה על הקשר שנוצר עם הכוכבת. "מצאתי את כל צוות הביוטי שלה, ואת הסטייליסט אני מכירה באופן אישי. זה משמיים נפל עלי".

מאז, בגדי הים שלה, החלו לככב באינסטגרם של הזמרת המצליחה. הם נשלפו במהלך החופשה האחרונה של הזמרת שהתרחשה בפברואר האחרון. וכמו שליזו אוהבת, הם תועדו והתפרסמו בפני תשעה מיליון העוקבים שלה. העניין שהביאה הכוכבת הבינלאומית רק עזר לדהן לחזק את המטרה לשנות את הצורה שבה מתייחסים לדימוי גוף ומשקל ולעזור לאנשים לאהוב את עצמם.

אך מאחורי כל ההצלחה, מסתתר סיפור אישי כואב של דהן, שכנערה מלאה סבלה מדימוי עצמי נמוך. "כנערה, ללכת לתא הלבשה של לבני נשים היה רגע מאוד משפיל. זה גרם לי לפתח הפרעות אכילה בגיל 13-14". את הקולקציה החדשה שלה היא עיצבה במיוחד לילדות מתבגרות ונערות, עבורן פתחה חנות פופ אפ.