השופטת לשעבר אתי כרייף ממשיכה את מינוף הקריירה שלה מאז הראיון המדובר לתוכנית "עובדה". היא נבחרה לקמפיין של רשת הרהיטים "מיליון כיסאות", עליו תקבל לפי הפרסומים סכום של 100 אלף שקלים לשנה. בפרסומת היא מתייחסת בהומור לפרשת 'מין תמורת מינוי' ואומרת בין היתר שהיא 'יכולה לדאוג להנחה, יש לי קשרים. לא שוחד ולא מוחד".

כרייף מנסה ובהצלחה למשוך את עצמה מהבור העמוק. היא עובדת קשה כדי לצייר את עצמה כלוחמת חירות של הנשים באשר הן. דווקא היא, שהודחה מכס השיפוט בעקבות קשרים לא אתים לכאורה עם יושב ראש הועדה למינוי שופטים אפי נוה. "מה שקרה לי זה סוג של סרט. רק שהבמאי הוא לא הארווי ויינשטיין והשחקנית לא קיבלה תפקיד במיליוני דולרים. ארגוני מי טו לא הגנו עליה, גם לא הפמיניסטיות שבהן. השחקנית היא רק אתי כרייף, שהייתה לא מזמן שופטת אנונימית. שופטת אני כבר לא אהיה וגם לא אנונימית".

הקמפיין עושה צחוק מהפרשה הזאת.
"נכון. הפרשה הייתה מאוד עצובה ברמה האישית אבל היא מצחיקה ברמה הלאומית. בוא נעשה מזה צחוק כי אחרת נשתגע. הבחירה בין לבכות או לצחוק, יש ספק שעדיף לצחוק? יש ספק שההומור טוב לבריאות?".

אתי קרייף על הקמפיין החדש שלה (צילום: לילה טוב עם גיא פינס, קשת12)
"שופטת אני כבר לא אהיה וגם לא אנונימית". כרייף | צילום: לילה טוב עם גיא פינס, קשת12

ולא רק לבריאות שלה ההומור עושה טוב, גם לחשבון הבנק. על הקמפיין הזה היא קיבלה למעלה ממאה אלף שקלים לשנה. הוא מצטרף לסכום הראשון שקיבלה כשהגיעה להשקה המדוברת, בו קיבלה 10 אלף שקלים. בקנה יש לה עוד שני קמפיינים. אחד של אפליקציה בשם "פיילס", שיכניס לה לכיס סכום של 30 אלף שקלים. ועוד קמפיין לרפואה אסתטית "סמארטק", בסכום של 120 אלף שקלים לשנה. פי שלושה משכרו החודשי של שופט שלום בישראל.

לכרייף חשוב להזכיר שהמאבק שלה גדול מכל סכום ושהיא לא תנוח עד שתנקה את שמה. "תזכירי לי מתי גבר התקדם כי הוא היה טוב במיטה? או שגברים הם אנשים חכמים, כריזמטיים, איכותיים – והם מתקדמים בגלל הכישרון שלהם. למה אישה רוויה בכישרונות, בהשכלה, בתעודות ובהמלצות, צריכה להגיע לאן שהגיעה דרך המיטה? זה העלבון הכי גדול שיכול להיות למין הנשי ולאתי כרייף. אני מספיק חזקה לבוא ולהגיד שזה לא יעבור מתחת לרדאר. אני אדבר על זה, גם אם זה מעליב אותי, גם אם זה מביש אותי, גם אם אני חוטפת הרבה ריקושטים על זה. את העגבניות, אני הולכת לעשות מהן סלט".