קרב לא שגרתי שמאיים להגיע לבית המשפט. מצד אחד ענקית המזון המהיר "מקדונלד'ס" ומן העבר השני כתבת הכלכלה והצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, שעיסוקיה בימי הקורונה סביב עליית המחירים הפכו אותה למוכרת בכל בית בישראל.

פרתי, בת ה-33, גילתה בחודש שעבר מודעת פרסום של הרשת ובה נכתב: "מכירים אחת מעיין? Party פיצוץ", מעין משחק מילים שנועד לקדם את מסיבת הגלידות שהרשת מוכרת ליד ההמבורגר בהנחה ובאריזה משפחתית. בתגובה היא העלתה תמונה בסטורי שלה עם הכיתוב: "לא יודעת אם לצחוק או לבכות". לאחר מכן, אנשי הקריאייטיב של תאגיד המזון החליטו להעלות גם את הסטורי הזה בדף של הרשת. מנקודה זאת, פרתי החליטה להשיב אש ולא לצחוק.

באמצעות עורך דינה, אסף שרף, היא החליטה לתבוע ממקדונלד'ס 500 אלף שקלים כחלק ממכתב התראה לפני תביעה שבו הרשת מחויבת לפצות אותה ולהסיר את הקמפיין. "בפרסומות המלוות את מסע השיווק של המוצר נעשה שימוש בשמה של מרשתי ובאג'נדות אותן היא מקדמת, והמסר המועבר מכך הוא כי מרשתי משויכת למוצר ומייצגת את חברתכם", אמר והוסיף. "אין כל ספק כי השימוש בשמה של מרשתי נועד לייצר תדמית חיובית של חברתכם וזאת בניגוד לדעה הרווחת כי מדובר בחברה שמוצריה נחשבים יקרים בתחום המזון המהיר".

תגובת מקדונלד'ס ישראל: "ביוני 2021 השיקה מקדונלד'ס ישראל את סדרת Party פיצוץ המיועדת לחבורות ומשפחות - ללא שום קשר למעיין פרתי. חבל שבמקום לפרגן ולשמוח על כך שהוזלנו את הסדרה ב- 15%, היא מנסה כעת לעשות קופה של חצי מיליון שקל מפוסט קטן, שאף היא צחקה ממנו, כשבחרה להעלות אותו לחשבונה האישי ושאלה אם לבכות או לצחוק. אנחנו והגולשים החלטנו לצחוק".