אין תמונה
המרקים של צ'יינה לי. אחלה סיפתח

תל אביב והמרכז
אומרים שיהיה יום גשום וקריר ביום הבחירות, אז למה שלא תלכו על מרק? מסעדת ציינה לי פותחת את פסטיבל המרקים עם טעמים מיוחדים. החל ממרק פטריות אסיאתי, מרק בטטה אינדונזי וכלה בוון טון, מרק חמוץ חריף ועוד רבים ומהבילים.
כמה כמה: מרקים 29-21 שקל.
איפה: מונטיפיורי 7, תל אביב (מול כל בו שלום).

מסעדת קימל מפנקת את הסועדים בארוחת גורמה ב- 100 שקל ביום הבחירות, החל מהשעה 12:00 ועד 18:00. כל סועד שיגיע עם ספח הבחירות למסעדה יוכל ליהנות מארוחת גורמה מפנקת הכוללת מנה ראשונה לבחירה מתוך התפריט, עיקרית לבחירה וקינוח.
כמה: 100 שקל לסועד.
איפה: השחר 6, תל אביב

מסעדת בליני מציינת את הבחירות עם קלפי משל עצמה שיעשה הפעלות לילדים ולא פחות חשוב, עסקיות מלאות (עיקרית, שתייה קלה וקוקטייל עם אופציה של מנה ראשונה או קינוח).
כמה כמה: 89-48 שקל.
איפה: יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל אביב.

באבא יאגה, מסעדה צרפתית-רוסית, מצ'פרת אתכם ב-25 אחוז הנחה על כל התפריט עד השעה 18:00 ביום הבחירות. רק אל תשכחו את ספח ההצבעה בבקשה.
איפה: רחוב הירקון 12, תל אביב.

אין תמונה
הקינוח שבעסקית. קימל בתפקיד המפתה

 למי שלא סגור אם הוא רוצה משהו כבד או קליל, יכול למצוא את מקומו בספידו-בר, שם מציעים ארוחת בוקר זוגית ב-65 שקל הכוללת שתיה קלה, חמה, 4 סוגי ממרחים, סלט ירקות ושתי ביצים עד השעה 20:00. או לחילופין עסקיות צהריים גם כן ב-65 שקל מ-12:00 ועד 16:00.
איפה: האנגר 21, נמל תל אביב

בקונדיטוריית הבוטיק חטאים מתוקים, שרק מהשם אפשר להשמין, מנקים את המדפים מקולקציית העוגיות לט"ו בשבט ומציעים 4 חבילות, 300 גרם כל אחת ב-100 שקל. המבצע תקף על כל סוגי העוגיות, כולל בריאות וללא סוכר.
איפה: שבזי 67, נווה צדק, תל אביב

מסעדת טאטי לופט תפניק אתכם בממתק מתנה לכל המציג ספח בחירות. מדובר בקינוח הפתעה. אבל ששש, זאת הפתעה.
איפה: אברהם גירון 3, איזור התעשייה יהוד 

אין תמונה
ארוחה הודית מלאה באינדירה תזכה אתכם בכוס יין על חשבון הבית

מסעדות נמל תל אביב יגישו מגוון קינוחים עשויים פירות יבשים בהשראת ט"ו בשבט ב 20 ₪. בין המנות המוצעות: ריבועי אגוזים ופירות יבשים,מקפא תמרים וקוניאק, שקיקי פילו במילוי פירות יבשים, טארט תאנים ועוד. חלק מהמסעדות המשתתפות: בדולינה, יוליה, TOMO , שקד,הישראלית, קפה נמרוד, ארומה ועוד.

 אם תסכימו לשבת על הבר, מסעדת דיטה מציעה 1+1 על כל האלכוהול. החל מ-22:00, גם יוגש תפריט לילי משתלם כמו המבורגר, ציפס ובירה ב-39 שקל.
איפה: רוטשילד 45, תל אביב

גם פרידה קאלו הולכת על 1+1 מתפריט האלכוהול. וכן, גם היא דורשת תעודות. הצבעה. ובדיוק על אותו פרנציפ, גם קולומבוס (אבא אבן 4, הרצליה פיתוח).
איפה: לילינבלום 43, תל אביב

פראג הקטנה, שלמרבה האירוניה נמצאת גם בתל אביב, בת ים והרצליה, מציע יום של happy hour עם מחירים אטרקטיביים על בירות שונות (ממוצע כולל: 18-14 שקל), שוטים וצ'ייסרים – 20-10 שקל ועוד.
לבירור הסניפים, כנסו לפראג הקטנה.

מסעדת אינדירה ההודית מציעה לכם כוס יין אדום או לבן על חשבון הבית על כל הזמנה ארוחה מלאה במסעדה.
איפה: שד' שאול המלך 4, תל אביב.

מסעדת מיטבר מציעה עסקיות מיוחדות הכוללות לחם, מנה ראשונה לבחירה, עיקרית (אנטריקוט אנגוס – מישהו?) וכוס קאווה במחיר של 96-68 שקל. מי שיגיע לסעוד בערב, לא יזכה אולי בעסקית אך יהנה מכוס קאווה על חשבון הבית בהזמנת ארוחה מלאה.
איפה: שדרות חן 5, תל אביב

הדרום
אם אתם באמת יודעים לנצל את יום השבתון שנפל עליכם ומה טוב לכם, קפצו לדרום. אחרי שתצלמו ותתרשמו מפריחת הכלניות, תשביעו את תיאבונכם במסעדת כרמים. המקום מציע מגוון ארוחות עסקיות, מנות ילדים מיוחדות וכן תפריט על טהרת ט"ו בשבט. בין המנות: צלעות אגאדיר על קוסקוס אפריקני ופירות יבשים. לילדים שבכם תתאפשר כניסה למשתלה הסמוכה.
כמה כמה: 69-49 שקל.
איפה: מושב סגולה, 8 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, על כביש תל אביב – באר שבע.

אין תמונה
ותמיד אפשר להישאר בבית על פיצה משפחתית של פיצה האט

הצפון
לאלו שדווקא מצפינים: לרגל ט"ו באב, עמק יזרעאל משיק את "שבוע טעמים בעמקים" זו הפעם החמישית. במסגרת ההפנינג, מסעדות רבות מציעות תפריטים מיוחדים לצד מגוון פעילויות באיזור.
כמה כמה: 109-79 שקל לארוחה מלאה עבור אדם הכוללת מה ראשונה, עיקרית, קינוח וכוס יין.
איפה: המסעדות המשתתפות: אוקטגון ברמת דוד, ג'אפרו ביוקנעם המושבה, הקדרה של נוגה בבית שערים, זהר בדשא בקיבוץ דליה, חוות התבלינים בגלבוע, חיותא בקרית טבעון, טנדוקה ביוקנעם המושבה, לימוזין ברמת ישי, ללה בעפולה, מורגן ביוקנעם המושבה, סאקויה ברמת ישי, קטרון בהושעיה, רוסו ברמת ישי, שלו ביער שבטבעון ותיאודור ברמת ישי.
לפרטים נוספים: כנסו לאתר שבוע טעמים בעמקים.

אין תמונה
אחד פלוס אחד על האלכוהול בדיטה

רשת מוזס מעניק לכם את האפשרות לבחור בין שני תפריטי צהריים בין השעות 12:00 ל-17:00: הראשונה כוללת סלט מוזס קלאסי, בחירה של אחד מסוגי הבורגרים של מוזס, תוספת ושתייה, ב-48 שקל. השנייה היא מנה ראשונה ואחת מהעיקריות (שאינה המבורגר) ב-62 שקל. גם היינות, בירות וקוקטיילים יוצעו במחירים מיוחדים.

אם תעדיפו להישאר בבית ולברוח מהמולת הכלניות והאנשים בחוץ, אתם תמיד יכולים להזמין פיצה משפחתית דקה, אותם תקבלו עם בקבוק שתייה ב-45 שקל בפיצה האט. המבצע בתוקף בין השעה 17:00 ל-22:00 ואינו כולל משלוחים. אבל זה עדיין שווה.
איפה: רשת פיצה האט.

 תפריט יינות, מישהו?
אם אתם לא יכולים להשלים ארוחה בלי מעט אחוזי אלכוהול בדמכם, נסו את אחד הדילים הבאים:
אוונגרד מעניקים חצי ליטר סטלה על חשבון הבית על כל הזמנה של מנה עיקרית מתוך התפריט. התנאי: עליכם להציג ספח בחירות. כלומר, אתם אשכרה צריכים להצביע כדי לשתות. מצחיק.
איפה: הברזל 3, רמת החי"ל, תל אביב