את הסדרה הפיקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. התוצאה: יינות בצבעים עמוקים, ניחוחות משכרים וטעמים רכים. בדיוק איך שאנחנו מדמיינים אהבה. 

עכשיו כבר אפשר להגיד בוודאות: דור המליניאלס גילה את היין והתאהב בו. היין, שהיה בעבר נחלתם הבלעדית של "מביני עניין" ונבחן תחת פרמטרים דקדקנים ומונחים מאיימים כמו "עפיצות", "עכירות" ו"צמיגיות", קיבל אצל דור המילניאלס גם צד חברתי וקליל. חלק מחוויה כיפית ורומנטית.

שותי היין החדשים, דור המילניאלס ואפילו דור ה-Z, כבר לא מתמקדים בוודקה, וויסקי ובירות – משקאות שהיו משויכים בעבר לצעירים בישראל. הוכחה לכך אפשר למצוא במקומות שהכי מזוהים עם העולם החדש - הרשתות החברתיות והאפליקציות. כן, מילניאלס מגלים את היינות שלהם דרך הטכנולוגיה.

לאפליקציית היין הגדולה בעולם vivino – קהילת חובבי יין ומרקט פלייס למכירת יין, יש עשרות מיליוני משתמשים לבדה.

על פי מחקרים מעמיקים שערכו ביקבי כרמל על בני דור המילניאלס,מתברר שהדור הצעיר והחדש של צרכני היין מהווים כ-5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על  כ-10% מצריכת היין בישראל. מדובר על צרכני יין כבדים הצורכים יין ברמה שבועית ובעיקר לצריכה ביתית.

 סדרת מונלייט לאוהבים. צילום: אייל קרן

היין המושלם לדייט 

כמובן שברגע שדור חדש אימץ את היין, הוא גם שינה את הגישה אליו. ממשקה שהיה נמזג עם המון טקס וכבוד לשולחנות סועדים, היין הפך לעניין חברתי, שיתופי ומשעשע, שלוגמים בקלילות, בעמידה, בערב של מפגש עם חברים, בחולצת טי ומכנסיים קצרים, וכמובן, בדייטים רומנטיים - המקום שרוצים לחוש בו הכי קלילים ומשעשעים.

מי שהרימו את הכפפה בישראל, הם יקבי כרמל. שם הבינו היטב שמדובר בקהל סקרן שאוהב להתנסות, לארח ולהתארח. דור חדש שצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם ובעיקר במפגשים זוגיים – סיטואציה המהווה כשליש ממקרי צריכת היין בקרב הקהל

למה יין ואהבה משתלבים יחד כ"כ טוב? דמיינו שאתם רואים גבר ואישה בבר ושניהם שותים בירה. זה כמובן לא מחייב, אבל סביר להניח שהם רק ידידים. יין מערב את כל החושים, השכרות שמגיעה מצריכתו היא נעימה ומרגיעה ולא מפילה. בנוסף, יין גורם לנו להיות יותר תקשורתיים.

סדרת MOONLIGHT של יקבי כרמל: יין לבילוי זוגי

סדרת MOONLIGHT החדשה של יקבי כרמל היא מה שניתן לכנות 'יינות לאוהבים ולאוהבים שבדרך'. סדרה שפותחה לאחר מחקרים מקיפים ויועדה במיוחד לצריכה זוגיות ולרגעי הנאה זוגית משותפת. בין אם מדובר בדייט זוגי ואינטימי בפיקניק, בבילוי משותף בחוף הים, או אפילו בבית על הספה.

כמה רומנטי יכול להיות יין? ובכן, יינות הסדרה הופקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. יינות עשירים בצבעים עמוקים, ניחוחות עוצמתיים וטעמים רכים וקטיפתיים. הדברים שהכי מזכירים לנו אהבה.

סדרת MOONLIGHT כוללת בשלב זה 3 סוגי יינות – אדום, לבן ורוזה עם מידת יובש/מתיקות משתנה, ויש גם יין מבעבע ומרענן.

Moonlight Red Flame – יין אדום יבש, המתאפיין בטעמים של פירות אדומים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותבלון קל. ניחן בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

Moonlight White Dream – יין לבן חצי מתוק, המבוסס על זני גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר. היין מתאפיין בטעמים ובניחוחות של פירות אקזוטיים ועסיסיים, בטעמו הוא מפלרטט בין מתיקות לחמיצות, ונושא ארומה מפתה.

Moonlight Sparkling blush – יין רוזה מבעבע, מענבי מוסקטו, שעבר תסיסה טבעית להפקת בעבוע נוכח אך עדין. מדובר ביין קליל, בשום ורענן, בטעמי פרי אדום ובניחוחות פירות קיץ, שממלא את האף בארומה משכרת ואת הפה בטעמים מענגים.

הדמייה דייט בוקס יקבי כרמל (הדמיה: יקבי כרמל )
הדמיה: יקבי כרמל

וזה עוד לא הכל: בחודש הקרוב לכבוד הוולנטיין, מציעים ביקבי כרמל מארז דייט בוקס זוגי מפנק במחיר שווה במיוחד.