בין חובבי ההמבורגרים התפשטה בשבועות האחרונים השמועה על פופ אפ המבורגר שמציע את אחת הקציצות הכי שוות שיש היום בישראל. כך, מפה לאוזן, הסיפור הזה הפך ללהיט עם מאות סועדים שעומדים בתור בשביל לנסות את ההמבורגר, וכמובן שהיינו חייבים להגיע ולהבין במה מדובר.

אז ההמבורגר נקרא GDB והוא מופעל על ידי הבעלים של קצביית פרימיום בשם ג'ורג' דה בף, שהחליטו לתת לקהל שלהם ליהנות ביום אחד בשבוע מקציצה מיוחדת במתכונת לא שגרתית. הקצבייה מופעלת באינטרנט בלבד (הזמנות מתבצעות דרך ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם), והיא הפכה לשם דבר בקרב שפים וקרניבורים חובבי בשר מיושן. על מנת לפגוש פנים מול פנים את קהל הלקוחות ולהעמיק את ההיכרות עם אלה שכבר מודעים למותג, פתחו הבעלים, ג'ורג' וארתור, את הפופ אפ.

View this post on Instagram

מסתמן כי המשא ומתן בין ג'ורג' לג'יהאד קרוב לסיום, הם ביקשו 1500 צ'יזבורגרים אבל במקום תוספת כבד אווז הם ביקשו תוספת דנבר קאט וגבינת טלאג'יו... אנחנו כמובן הסכמנו כי נעשה הכל בשבילכם! מה זה אומר?? הפופ אפ יתקיים מחר בערב בכל הכוח! מחכים לראות אותכם שם! חיים חבשוש 31, תל אביב מתחילים ב8 בערב ועד ההמבורגר האחרון! #meat #primerib #foodie #foodporn #dryaged #foodnetwork #foodgasm #food #beef #bbq #meatcoma #grilllife #grilling #fire #lownslow #churrasco #carne #butcher #yum #butchery #butchershop #steak #steaks #sirloin #sirloinsteak #ribeye #entrecote #meatporn #grillporn #dryagedbeef

A post shared by George's dry aged burger (@gdburger) on

כרגע הפופ אפ פועל בימי שלישי בלבד, מהשעה 20:00, במסעדת מיטש ברחוב חיים חבשוש 31, בסמוך לשוק הכרמל. על הקציצה כאן אחראי ג'ורג', והיא מורכבת במיומנות ממגוון חלקי בשר, חלקו מיושן כעשרים יום, ומתובלת רק כשהיא עולה לגריל. הקציצה מוגשת בתוך לחמנייה שמיוצרת במיוחד עבורם בבולנז'רי 96 עם ציפוי של שום שחור או עם ציפוי אדום של צ'יפוטלה ופרמזן, ובתוך הלחמנייה יש גם ארוגולה, פלפל חלפיניו, מיונז יפני ואיולי פלפלים שמכינים במקום. הרעיון כאן הוא להתרכז בבשר, אבל מי שרוצה תוספת יכול להזמין את תערובת גבינות הבית או בייקון טלה. המנה נמכרת במחיר של 70 שקלים בתוספת של צ'יפס (מהז'אנר הקפוא והפחות מעניין).

בפעם האחרונה שנערך פופ אפ כזה למעלה ממאתיים אנשים פקדו את המקום, ככה שמדובר בתור לא קטן שצריך לעמוד בו, וכשיש לא מעט המבורגריות טובות בסביבה עולה השאלה האם דווקא ההמבורגר הזה שווה את המאמץ? התשובה, לפחות מבחינתנו, היא בפירוש כן.   

המבורגר GDB פופ אפ  (צילום: ריטה גולדשטיין, mako אוכל)
הצ'יפס הוא לא העסק. ההמבורגר כן | צילום: ריטה גולדשטיין, mako אוכל

הכל כאן עובד: הקציצה עשויה לכדי שלמות, נוטפת עסיס בשרי ולחה מבפנים, צלויה בדיוק, מדיפה ניחוחות ממכרים ומדגישה את טעמיו הטובים של הבשר בלי תיבול מיותר או ניסיונות הסוואה אחרים; גם הלחמנייה נהדרת - אוורירית וחמאתית, כשהתוספת של השום השחור או הצ'יפוטלה אומנם מעט גימיקית (ומשאירה לכלוך על הידיים), אבל גם מעניקה רובד טעמים מתקתק נוסף והתוצאה נחמדה; בגזרת התוספות, בעינינו פחות זה יותר, וגם בלי גבינות וקשקושים הקציצה נהדרת, החלפיניו מעניק חריפות מהנה והארוגולה רעננה. ולמרות שהמחיר אינו נמוך, בימים שבהם גם לאכול ברשתות המבורגר מהירות יעלה לכם קרוב ל-70 שקלים, עבור בשר טוב ולחמנייה מעולה אנחנו מוכנים לשלם את הסכום הזה. בקיצור, אחד ההמבורגרים המיוחדים שאפשר לאכול היום בארץ, וזה לא מעט בתחום שבו כולם מנסים כל הזמן להגזים ולחדש. 

לעדכון על פופ אפ ההמבורגרים יש לעקוב באינסטגרם או בפייסבוק של GDB