אין תמונה
המארז של ריץ'. מסתבר שיש דברים חוץ משוקולד בחיים
זול ומגניב: מארז מבעבעים של RICH

ריץ' הוא מותג היינות המבעבעים של אחת, פריס הילטון, ודעתנו עליו נחמדה באופן כללי. לא מדובר בשמפניה עילית, אבל בהחלט כן במבעבע נחמד ונעים, והעובדה שהוא מגיע בפחית רק הופכת אותו למגניב עוד יותר. המארז לחג כולל 4 פחיות, צנצנת קטנה של דבש (כן, לא הכי ברור), והוא מגיע בתוך שמפניירה אישית מוזהבת שלא לגמרי ברור אם היא מפלסטיק או מפח. להשיג ברשת חנויות WINE & MORE של חינאווי.

המחיר: 69 שקלים.
שורה תחתונה: נחמד, קליל ולא מחייב. מתנה לצעירים, נו.

אין תמונה
המארז (הבינוני) של לינדט. נסתפק אפילו בקטן
לאנשים שאתם באמת אוהבים: אריזת שי של לינדט

נכון להיום, לינדט הוא מותג השוקולד האהוב עלינו, יותר מכל שוקולטייר גורמה שאת פירות עבודתו יצא לנו לטעום. ולכן אם אתם מחפשים מה לקנות לנו לחג, מארז השוקולדים של לינדט הוא בהחלט אופציה טובה. האריזות מגיעות בשלושה גדלים, וכל אחת מהן כוללת קופסת פרלינים מסדרת Swiss Tradition, או קופסת פרלינים מסדרת Petit Desserts, בונבוניירה של לינדור, מגוון טבלאות שוקולד של לינדט ובקבוק CAVA של קסטיליו פרלדה. הבאסה – בשביל לקנות אותן יש לסור ללינדט שוקולד בר שבקניון ארנה בהרצליה.

המחיר: 180 למארז הקטן, 240 לבינוני, 340 לגדול.
שורה תחתונה: תודה, באמת לא הייתם צריכים.

אין תמונה
המארז של הרדוף ונגאיה. השנה נהיה בריאים יותר
ירוק למתחילים: מארז אורגני של הרדוף

כמה פעמים כבר הבטחתם לעצמכם להתחיל לשים לב לאוכל שנכנס לכם לפה, ואולי אפילו לתת עדיפות למוצרים אורגניים? אז הנה ההזדמנות: ערכה אורגנית למתחילים (שמגיעה בסל ירוק כמובן), ובה אורז מלא עגול אורגני, עדשים ירוקות אורגניות, קינואה אורגנית, טחינה אורגנית משומשום מלא, פסטה אורגנית, עגבניות אורגניות מרוסקות, קופון לקבלת יוגורט עזים אורגני ומתכון לשלושה תבשילים אורגניים המבוססים על תכולת הסל. לא בטוח שזה באמת יגרום למישהו להתחיל לאכול בריא, אבל זה בטוח ייתן הרגשה טובה.

מחיר: 99 שקלים.
שורה תחתונה: רעיון נחמד, ביצוע יפה – גם אם לא מרגש במיוחד (היי, אין פה שוקולד!).

אין תמונה
המארז של כרמית. טראש עם ערך מוסף
העיקר הכוונה: מארז של כרמית ועמותת אקי"ם

הממתקים של כרמית בדרך כלל אינם מן המשובחים, אנחנו יודעים, אבל יש להם את החן הטראשי שלהם, כזה של מתוקים של פעם, שעושים שמות בשיניים עד הסוף, בלי רחמים ובלי עידונים. השנה הם משווקים במארז יחד עם לוח שנה של אומני אקי"ם, מה שהופך את רכישת המארז הזה למצווה. עוד סיבה להתכבד במארז היא סוכריות הגומי יין שהוא כולל – חדשות מהמפעל. עוד יש שם מיקס חטיפי ופל בציפוי שוקולד, סוכריות על מקל קולה ולימונדה, מרשמלו בצורת לבבות, אגו אגוזים, אגו חמאת בוטנים וחפיסת שוקולד חלב.

המחיר: 99 שקלים.
שורה תחתונה: טראש, אבל עם כוונה טובה.

אין תמונה
המארז של מקס ברנר. בשביל הקופסאות
למסתכלים בקנקן: מארזים של מקס ברנר

הדעות על השוקולדים של מקס ברנר נעות בטווח העצום שבין "הכי טובים בארץ" לבין "נו, סתם שוקולד". אנחנו נמצאים איפשהו על האמצע של הסקאלה הזאת, אבל עדיין לא יכולים להתעלם מקסם היופי של המארזים האלה. אין מה לומר, המעצבים של מקס ברנר עושים עבודה מעולה, ולראיה: עוד לפני שסיימתם את השוקולדים אתם כבר מדמיינים מה תעשו בקופסאות. הבאסה האמיתית היא שמרוב אריזות – כמות השוקולד נטו היא די זעירה.

המחיר: מ-91 ועד 350 שקלים.
שורה תחתונה: לחובבי הז'אנר ולאוהבי הקופסאות.

>> רוצים לפרגן למישהו בספר בישול? קבלו המלצה
>> שהיה חג מושחת: עוגת טראפל שוקולד