ההמבורגר הטבעוני מגיע למקדונלד'ס ישראל. בעוד כחודש וחצי צפויה להשיק רשת המזון המהיר הגדולה בישראל המבורגר מבוסס חיטה וסויה. מדובר בהמבורגרים שפיתחה ענקית המזון השוויצרית נסטלה, ושכבר החלו להימכר במקדונלד'ס באירופה. שם המוצר צפוי להיות ביג ויגן (Big Veegan), מחירו אינו ידוע, והפריסה שלו תחל בצורה מדורגת ב-186 הסניפים של הרשת, כשההשקה תתבצע בגוש דן.

הטרנד העולמי סוחף רשתות מזון מהיר רבות לחפש תחליפי בשר למוצרים שלהם. המתחרה של מקדונלד'ס, ברגר קינג, כבר החלה לשווק בסניפים שלה בארה"ב המבורגר טבעוני של חברת Impossible Foods, והיא מרחיבה זאת באופן הדרגתי. עם זאת, ברגר קינג ישראל עדיין לא מציעה המבורגר טבעוני. גם רשת המזון המהיר האמריקאית KFC הצהירה כי תיכנס לתחום ותשיק מוצרים טבעוניים, וגם ענקית מוצרי המזון טייסון פודס הכריזה על כניסה לתחום.

בחודשים האחרונים החלו להימכר ברשתות ההסעדה בישראל המבורגרים של ענקית ההמבורגרים ללא בשר שהונפקה לאחרונה, ביונד מיט. המוצר נמכר ברשתות דוגמת מוזס, BBB, סוסו אנד סאנס ואחרות, וגם בחנויות טבע, שם מחירן גבוה יחסית: שלוש קציצות לשימוש ביתי נמכרות ב-54 שקלים.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר "גלובס".