בקיץ שותים יותר. הכוונה היא כמובן למים, אבל גם משקאות אחרים זוכים להילגם בכמויות משמעותיות בחודשים החמים, העיקר שיהיו קרים, ואם אפשר עם תוספת קוביות קרח, אז בכלל. אחד מאותם משקאות שהופכים לאטרקטיביים יותר בקיץ הוא ספרייט, שיש לו מוניטין יותר מרענן מאחיו המוגזים וזאת גם כנראה הסיבה שהקיץ הזה הוא זכה ללא פחות מ-2 מהדורות מיוחדות וחגיגיות: ספרייט לימון-אננס וספרייט לימון-מלון.

רוני לוין, מנהלת השיווק של החברה, מספרת שהטעמים החדשים המושקים מגיעים בעקבות דרישת צרכנים למגוון גדול יותר של משקאות חדשים לקיץ: שתי המהדורות פותחו במיוחד עבור הקהל הישראלי ויהיו זמינות רק בארץ. המשקאות יוצעו ב-2 גדלים: בקבוקי ליטר וחצי ובקבוקי חצי ליטר.

ספרייט מהדורת קיץ - אננס (צילום: סטודיו OPEN,  יח"צ)
ספרייט מהדורת קיץ - אננס | צילום: סטודיו OPEN, יח"צ

כמובן שניסינו את 2 הטעמים החדשים (וכמובן שקיררנו אותם כמו שצריך לפני), ויש לנו טעם מועדף מבין שניהם. נציין כי שניהם מתוקים יותר מהספרייט המוכר והאהוב. ובכן, לא נמתח אתכם יותר: הטעם שאהבנו הוא לימון-אננס. יש לו טעמים קיציים ורעננים שאפילו עושים חשק לשנדי. האננס לא אגרסיבי מדי וחובבי הטעמים האקזוטיים אפילו התלהבו ממנו.

ספרייט מהדורת קיץ - מלון (צילום: סטודיו OPEN,  יח"צ)
ספרייט מהדורת קיץ - מלון | צילום: סטודיו OPEN, יח"צ

לגבי הספרייט לימון-מלון החדשות כבר פחות אופטימיות: כמו ללא מעט מוצרים בטעם מלון, ללא מעט טועמים המשקה היה מלאכותי ומריר מדי, והזכיר יותר מהכל קרטיב מלון נמס. בהשוואה לספרייט המקורי ולגרסת הלימון-אננס הוא פשוט לא מספיק טוב ואנחנו לא רואים שום מצב שנעדיף אותו על פני הספרייט הרגיל או על פני הפרי האמיתי. בשורה התחתונה: מהדורת קיץ שמתאימה בדיוק לחופש הגדול, הזמן שבו מחפשים דרכים יצירתיות ומרעננות לשבור את השעמום.