אנחנו כל כך אוהבים שזה קורה - שאחד ממותגי השוקולד או החטיפים שאנחנו אוהבים מתרחב אחרי שכבר חשבנו שאין לו לאן. ואם עוד אפשר להשיג את הממתק החדש הזה בארץ - בכלל אושר גדול. אז ב-m&ms כנראה יודעים את זה עלינו, כי אחרת אין איך להסביר את נחיתתם של שני הטעמים החדשים בארץ, אומנם רק ברשת שופרסל.

אם אנד אמז (m&ms) שוקולד מריר וקרמל (צילום:  יח"צ)
אם אנד אמז (m&ms) שוקולד מריר וקרמל | צילום: יח"צ

מדובר בשני סוגים שטרם טעמנו - שוקולד מריר וקרמל - ואם אתם חפצים לשמוע עליהם בהרחבה, זהו יום המזל שלכם: ובכן, עדשי השוקולד המריר מזכירות מאוד את ה-m&ms הראשונים, הבסיסיים והמוכרים לכל, אלה באריזה החומה. ההבדל הוא רק שכאן מדובר בשוקולד קצת יותר מריר. רוצה לומר - אם אתם מצפים לפאר היצירה עם 70 אחוזי קקאו אז חבל, מדובר במריר 50 אחוז, שהוא מספיק מריר בשביל שתרגישו שאכלתם ממתק קצת יותר מכובד, אבל לא מספיק מריר בשביל להרגיש שהממתק הזה הוא לא באמת ממתק. הילדים, אגב, הבחינו מיד שמדובר בהטעיה וסירבו להמשיך לזלול מהשקית (שזה כמובן עדיף - יותר בשבילנו).

טעם הקרמל כבר עורר יותר אמוציות. כאן כבר מדובר בסוכריות שוקולד גדולות יותר - כמו ה-m&ms עם הבוטנים, בשקית הצהובה - וזה בהחלט עובד לטובתן. הקרמל עצמו הוא קרמלי לעילא, כלומר טעים לאללה, אבל גם קצת נדבק לשיניים. אנחנו זללנו את הסוכריות האלה בטמפרטורת החדר של אוגוסט בלבנט, כך שהן היו רכות ודביקות למדי, יש לנו הרגשה שבחורף חוויית הזלילה שלהן היא אחרת, ושזה ניכר כבר בהוצאת התופינים מהשקית (לא יעזור, לא טבעי ל-m&ms להיות רכות). 

שורה תחתונה: שני הטעמים כיפיים, ובעיקר כיף להתרענן קצת עם ממתקים חדשים בלי להצטרך לחצות אוקיינוסים. רק שימו לב, מדובר במהדורה מוגבלת, אז לא להתרגל. מחיר: 22.90 שקלים לאריזה משפחתית.