קוטג' 1 אחוז של תנובה

קוטג' 1 אחוז (צילום: יוסי לרר)
אחלה קוטג'. אבל למה הקטנתם את האריזה? | צילום: יוסי לרר

את הקוטג' החדש והדל מבית תנובה שנחת לנו במקרר ליוו קרקרים דקיקים ונאים, ואת שני אלה פגש גבר בדרכו להסתער על הפריג'ידר. "זה קרקרים חדשים?", שאל, "כי הם ממש טעימים". הסברנו שלא, זה הקוטג' שחדש, תוך התמרמרות קלה על חוסר תשומת הלב לפרטים (כי איך אפשר לפספס את העיצוב האדום והטרי של הגביע). הוא מצדו טען בתוקף ש"מה חדש בקוטג', הוא בדיוק אותו הדבר", והמשיך לנבור בקרקרים. טעימה נוספת איששה את המסקנה – למעט היותו מעט דליל יותר מאחיו המלאים יותר, הרי שטעמו של האחד אחוז זהה לזה של שאר הגבשושיים, וזה משמח מאוד את קמצני הקלוריות שבינינו. ובכלל, עושה רושם שתנובה ממש דואגת לנו להיקפים. עד כדי כך שהיא כיווצה את גודל הגביע ב-50 גרם, מה שמעמיד אותו על 200 גרם בלבד.
מחיר: 5.50 שקלים.

אורביט אוכמניות

אין תמונה
פייט לאורביט תפוחים

עד היום לא קם טעם האורביט שיתעלה על התפוח. זה בקופסה הצהובה עם הירוק בצד – פשוט קלאסיקה. השבוע נכנס מתחרה חדש (מבית) למערכה, אורביט בטעם אוכמניות, ולרגע היה נדמה שיש כאן פייט רציני.
ראשית, מסטיק בטעם אחד זה כיף. לא צריך לשבור את הראש כדי להבין איפה על הלשון נגמר התפוז ומתחיל הליצ'י, נגמר הפטל ומתחיל הלימון וכיו"ב. פחות עבודה.
שנית, האוכמניות הזה ממש טעים. פשוט טעים: למרות הסכנה, הטעם לא מזכיר תרופה, הוא לא נורא מתוק, לא סוכרזיתי בכלל, בקיצור, גיוון מרענן. האם הוא מנצח את התפוח? לא צריך להגזים.
עוד חיסרון של האוכמניות, שהוא לכאורה שולי אבל בעצם לא כל כך, הוא חולשה יחסית של הטעמים. כזאת שגורמת גם לצרכני המסטיק-אחד-בכל-פעם לצרוך ממנו שניים במכה.
מחיר: 4.35 שקלים.

Pepsi MAX Dark

אין תמונה
המקס החדש. שחור הולך עם הכל

טוב, כאן אנחנו לא אנשי בשורות גדולים. בפפסי החליטו לחדש את האריזה של המקס, והוציאו מהדורה חורפית חדשה של בקבוקים שחורים ומלכותיים. הטעם אותו טעם, המשקה אותו משקה, רק האריזה חדשה (ואמנם יפה ומרשימה).
אז למה אנחנו טורחים להתייחס לשינוי האדרת הזה? סתם כדי להזכיר שגם לפני הקולה זירו הייתה לנו כאן קולה מוצלחת עם כמעט 0 קלוריות – ולהחזיר לה מעט מכבודה. המקס הזה טעים, אל תשכחו אותו.
מחיר: 6 שקלים לבקבוק של 330 מ"ל.