לפעמים צוחקים עלינו שהתגובות שלנו מוגזמות. כשמסעדת החלוצים 3 הודיעה על סגירה היינו בהלם, כשאנחנו מוצאים טעם חדש של אוראו אנחנו בעננים וכשמוצר מוכר ואהוב עושה הרחבת מותג שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו נשבר לנו הלב. אז יודעים מה? אתם יכולים לצחוק עלינו חופשי, זה לא באמת מזיז לנו. אתם יודעים מה כן מזיז לנו? טעם חדש של אוראו, למשל.

אם לחזור לדבר שלשמו נתכנסנו, אז מתברר שבקוקה קולה החליטו לשנות עיצוב, ולנו - כמו לכל העולם בערך - קצת קשה לעכל את זה. כחלק מהשינוי, כל מותגי הקולה יקבלו זהות כמעט אחידה - למעט סטריפ קטן למעלה שישתנה ממוצר למוצר. לדברי החברה, מדובר בחלק ממהלך עולמי של האחדת נראות המוצרים של המותג.

מה לגבי הטעם, אתם שואלים? או. מדובר בנקודה משמעותית ביותר. לפי קוקה קולה, הטעמים של שלושת המשקאות נשארו בדיוק כשהיו - רק עיצוב האריזה השתנה. מצד שני, צרכנים רבים מלינים על כך שלדבריהם הטעם השתנה גם השתנה. אם תשאלו אותנו, כנראה שכולם צודקים: הרי שינוי באריזה הוא לגמרי מספיק בשביל להפוך את כל חוויית הצריכה לשונה - ואתם מוזמנים לקנות שתי חבילות של במבה, מתכתית וניילונית, ולבדוק את זה בעצמכם.