כסף
כסף
בשיתוף לוי ייעוץ כלכלי ועסקי

סוף עידן מפה לאוזן: כך עושים היום שיווק לעסקים

עד לא מזמן התבססו עסקים רבים על שיווק מפה לאוזן, כלומר על מעגל לקוחות ההולך וגדל בזכות המלצות שמעבירים אנשים אחד לשני על שירותים ומוצרים של עסקים. אך, ההתפתחויות העסקיות והטכנולוגיות בשנים האחרונות הפכו את התופעה לערוץ שיווק חלש ולא מספק. אז כיצד שיווק עסקים מתבצע בעולם של ימינו?

ירון לוי | mako | פורסם 19/01/20 06:17 
עסקים קטנים (צילום: shuttetstock)
צילום: shuttetstock