ביום חמישי האחרון בעלה של יפית  עוז עשה קניות לשבת בסניף רמי לוי ברמת גן, הנחשב לאחד הגדולים ברשת. מרבית עגלת הקניות שלו התמלאה ירקות ופירות. כאשר הגיע לבית עם הקניות וסיפר על הסכום ששילם חשדה עוז שמשהו לא תקין.

"בעלי אמר לי שהחשבון נראה לו מנופח מאוד ולא הגיוני יחסית למשקל המוצרים שרכש אז החלטתי לבדוק את החשבונית", הסבירה עוז.

בחשבונית גילתה עוז שהמשקלים שונים לגמרי מהמציאות. כך לדוגמא זנגוויל במשקל 240 גרם נרשם בחשבונית 1.64 ק"ג. פלפל חריף 700 גרם הודפס 2.4 ק"ג. כרוב: 1.845 ק"ג. המשקל שחויב: 3.255 ק"ג. מלפפון: 1.70 ק"ג. המשקל שחויב: 3.4 ק"ג.

עוז, עברה על כל הרשימה שהופיעה בקבלה עשתה השוואה וגילתה שמגיע לה החזר של כ-200 שקל.

"בגלל שהייתי חייבת להשתמש בחלק מהירקות לבישולים לשבת אז ניגשתי ביום ראשון לסניף עם הירקות שנשארו וביקשתי לדבר עם המנהל ולקבל החזר כספי", היא מספרת.

לדבריה, המנהל התורן במקום התווכח איתה במקום להתייחס עניינית לטענות שלה ורק לאחר שהתעקשה היא קיבלה זיכוי של 93 שקל לשימוש חוזר בסניף.

"מאחר ואין לי כוונה לחזור לקנות במקום הזה יותר אני דורשת לקבל את הכסף שלי חזרה ולא שום זיכוי", הסבירה עוז, "אתה יודע מה הכי הזוי שהמנהל לא התנצל בפניי בכלל. שלא לדבר על שירות הלקוחות של הרשת שפניתי אליהם ולא חזרו אליי".

בצעד חריג מבחינתה, העלתה עוז פוסט לדף הפייסבוק שלה והזהירה גולשים שלא יקנו יותר בסניף. "הרגשתי שעקצו ורימו אותי אז החלטתי לשתף את הגולשים. זו לא הדרך שלי אבל לא הייתה לי ברירה", היא אומרת.

"אני לא מתכוונת לוותר להם. אני אתבע אותם על מה שקרה. לך תדע מה קרה לעוד לקוחות שקנו באותו היום ולא עקבו אחר החשבון?".

על אף פניות חוזרות ונשנות, לא התקבלה תגובה מרמי לוי לדברים.