אוהד הפועל באר שבע שנכנס למשחק עם שני ילדיו באיחור של רבע שעה ולא זכה לצפות בגול שהבקיעה קבוצתו יפוצה בסכום של 1,500 שקל.

ל', אוהד שרוף של אלופת המדינה בכדורגל רכש לו ולשני ילדיו כרטיסים למשחק במוקדמות ליגת האלופות למשחק נגד אלופת בולגריה לודוגורץ באתר האינטרנט של  חברת "שפע הפקות" המוכרת כרטיסים לאוהדי הקבוצה.

ל' ובניו הגיעו לאצטדיון חצי שעה לפני תחילת המשחק. אלא שאז התגלה שהכרטיסים שלו לא הוטענו במנוי שרכש בתחילת העונה. ל' וילדיו, שאחד מהם נכה, נאלצו לרוץ אל קופה מרוחקת יותר, לעמוד בתור ולקבל כרטיסים. אל המשחק הם נכנסו אחרי שכבר החל.

ל', הגיש תביעה נגד שפע הפקות לבית המשפט לתביעות קטנות בבאר שבע. הוא דרש לקבל פיצוי  החזר כספי על הכרטיסים שרכש ופיצוי על כך שהוא וילדיו לא זכו לראות את הגול הראשון במשחק. לדבריו, חברת ההפקה סירבה לתת לו בתמורה את החזר הכרטיסים (375 שקל).

שפע הפקות טענה בכתב ההגנה כי ל' אכן הזמין כרטיסים באתר באינטרנט שלה אבל לא סימן שהוא מבקש לעשות זאת ללא טעינה למנוי. לטענת החברה, ל' פעל שלא בהתאם להנחיות שפורסמו על ידה (אולם זו לא ציינה אילו הנחיות פורסמו ובהתאם לאיזו הנחיה הוא לא פעל).

החברה הודתה, כי טרם למשחק הופק דו"ח מערכת על מספר מצומצם של מנויים שהמערכת לא הצליחה להטעינם וביניהם המנוי של ל'. לדברי נציג החברה הוא ניסה להשיג את ל' בשעות הבוקר אבל לא הצליח.

השופטת רחלי טיקטין עדולם קיבלה את תביעתו של ל'.

"כאשר מתרחשת תקלה כזו מצופה מהנתבעת לעשות מאמץ יותר גדול להשיג את התובע על מנת למנוע ממה שאירע בפועל להתרחש. ניתן היה בקלות לשלוח הודעת אס.אמ.אס ולא ונציגות הנתבעת לא הצליחו להשיג אותו בטלפון", ציינה השופטת בפסק הדין, "פעולה מאוד פשוטה וזמינה בתקופה בה אנו חיים אשר הייתה חוסכת את אי הנעימות שנגרמה לתובע ובניו".

השופטת קיבלה את טענות התובע לפיה הפסיד רבע שעה מהמשחק (כולל הגול) ונאלץ לרוץ עם שניו ילדיו לקופות כדי להיכנס למשחק. היא השופטת חייבה את החברה לפצות את ל' בסכום של 1,500 שקל (החזר הכרטיסים שרכש, עוגמת נפש והוצאות משפט).