כמדי שנה שיגרה עיריית באר שבע מאות הזמנות לזוכים בתואר "אות יקיר העיר" ולתושבים שזכו באות בעבר כהוקרה על פועלם למען העיר. לכאורה, משלוח פנים עירוני שאמור להגיע ליעדו בתוך יומיים-שלושה.
המכתבים נשלחו ביום שלישי, 24 בינואר. אולם יו"ר פורום ותיקי העיר, גואל דרורי, לא סמך על דואר ישראל והחליט לברר אם המוזמנים קיבלו את המכתבים, שבוע לאחר המשלוח. התברר שאיש מהם לא קיבל את מכתב ההזמנה.
"יחד עם עובדת ותיקה בעירייה התקשרתי לכל המוזמנים והתברר לתדהמתי שאף אחד מהם לא קיבל את ההזמנה. זה ממש הזוי. נאלצנו לשלוח להם הודעות במייל או טלפונית", שחזר דרורי, "זו לא חבילה שנשלחה מחו"ל אלו מכתבים שנשלחו בתוך העיר. בעבר דבר כזה לא היה קורה. מאז ההפרטה, השירות של הדואר הפך לגרוע ומי שמשלם את המחיר הם הלקוחות. תאר לך שלא היינו מבררים את עניין קבלת ההזמנות, אנשים לא היו מגיעים לאירוע".
כל המוזמנים עודכנו והטקס התקיים במועד המתוכנן, יום רביעי 8 בפברואר. אלא שהסיפור לא נגמר. ביום חמישי האחרון נדהם דרורי לקבל בתיבת הדואר שלו את מכתב ההזמנה לטקס יקיר העיר, באיחור של שלושה וחצי שבועות מהיום שנשלח מעיריית באר שבע.
דרורי שיתף את חבריו בפייסבוק בחוסר היכולת להעביר מכתב פשוט בתוך העיר. "לראות ולא להאמין! דואר ישראל העביר אליי היום 17.2.2017 את ההזמנה לטקס עיטור יקירי העיר שנערך ב-8.2.2017. ההזמנה נשלחה ממחלקת האירועים בתאריך: 24.1.2017. לראות ולא להאמין ולהצטער על שירות כל כך גרוע שאנחנו מקבלים למצרך כל כך בסיסי כמו דואר".
מדואר ישראל נמסר: "למרות הירידה המשמעותית במשלוח מכתבים בארץ ובעולם, חברת דואר ישראל עדיין מעבירה מדי יום כ-2 מיליון פריטים, מתוכם מעל מיליון וחצי מכתבים ביום. בשנה האחרונה חל שיפור ניכר בשירותי הדואר לרבות בתחום מסירת המכתבים, בזכות מהלכים רבים שבוצעו בתחום. אנו נבצע תחקיר מעמיק ונבדוק את הנושא, למניעת הישנות של מקרים כאלה בעתיד".