כל מה ששני ושחר (השמות המלאים שמורים במערכת) רצו הוא להגיע מגני תקווה למרכז המסחרי באור יהודה. שתי בנות ה-16 עלו בתחילת אוגוסט על קו 76 של חברת קווים ב-21:40. אלא שנסיעה שאמורה הייתה לארוך 10 דקות הפכה לסיוט של שעתיים.

כבר בתחילת הנסיעה, לטענת הנערות, נהג האוטובוס לא ידע את הדרך. כשנוסעים ניגשו לשאול אותו שאלות לגבי התחנות שבהן הוא עוצר הוא צעק שהוא "לא יודע ולא מכיר שום תחנות ושזה פעם ראשונה שהוא נוסע בקו הזה ושלא לפנות אליו".

"בהתחלה סמכנו עליו כי ראינו שכבר נכנסנו לאור יהודה אבל לאט לאט שמנו לב שהוא לא עוצר באף תחנה, סוטה מהדרך ונוסע בדרכים שאנחנו לא מכירות. כשניסינו לשאול אותו איפה אנחנו ולמה הוא לא עוצר הוא אמר שהוא נוסע לפי הוויז ושהוא מגיע ליעד הסופי שלו ולא מעניין אותו התחנות שבאמצע", סיפרו שני שחר.

בסופו של דבר מצאו את עצמן השתיים לבד עם הנהג. "הנהג פתח גם את דלתות האוטובוס והתחיל לצעוק ולשאול אנשים ברחוב איפה אנחנו ואיך מגיעים ואיך נוסעים. בסופו של דבר אחרי זמן רב הוא עצר בתחנה כלשהי ופשוט הוריד אותנו, בתחנה מרכזית פתח תקווה", סיפרו.

השעה הייתה כבר 23:00 בלילה וכך מצאו את עצמן שתי בנות העשרה לבד בתחנה. "לא היה אף אחד בתחנה שם, מקום נטוש, היינו לחוצות ופחדנו", הן מספרות. בסופו של דבר הן החליטו לחכות לאותו קו שיחזיר אותן חזרה לביתן. האוטובוס הגיע אחרי 20 דקות עם אותו הנהג בדיוק.

"הנסיעה הזאת הייתה אפילו יותר סיוט", מספרת שני. "שוב היינו לבד באוטובוס, לנהג לא היה שמץ של מושג איך לנסוע ולחזור, כל שניה עצר את האוטובוס , שאל אותנו כל כמה דקות איך לנסוע וביקש שננווט אותו, וכשענינו שאנחנו לא יודעות ושהוא הנהג והוא אמור לדעת, הוא ענה בצעקות 'שתקו כל הדור שלכם חרא , ילדות חרא'. ביקשתי שירגיע את הדיבור אך הוא הרים עוד יותר את הקול וצעק 'חתיכת מטומטמת, את מטומטמת, סתמי ת'פה שלך'".

לפני שירדו מהאוטובוס, החליטו הבנות לנזוף בנהג על אופן הדיבור שלו ועל אופן הנסיעה ואף תיעדו את השיחה בסרטון. הנהג טען שגם לבנות שלו הוא קורא מטומטמות. בסופו של דבר הוא התנצל וביקש את סליחתן.

הנערות החליטו לפנות לחברת קווים ולהגיש תלונה שלא זכתה להתייחסות למעלה מחודש ימים, אף שפנו מספר פעמים במייל ובטלפון לחברה. השתיים מספרות על דחיות והתחמקויות או התניות מוזרות של צורך בצפייה בסרטון כדי להתייחס לתלונה. "אין צורך בסרטון כדי להשיב על תלונה", אומרת נטע, אימן של אחת הבנות. "מילאנו את הטופס תלונה בפרטי פרטים באמצע אוגוסט וחיכינו זמן מאוד סביר להתייחסות. החברה לא נתנה שום הסברים".

פנינו לחברת קווים בבקשה להתייחסות ומשם נמסר לנו כי "מתחקור המקרה עולה כי הנערות עלו על קו שנסע לכיוון ההפוך אליו רצו להגיע מה שגרם להתארכות משך הנסיעה. הסרטון המדובר הגיע לידינו רק בימים האחרונים לאחר בקשות חוזרות ונשנות מצד מחלקת שירות הלקוחות של החברה. 

"מהסרטון אנו למדים על התנהגות בלתי מכבדת של הנוסעות וזאת למרות התנצלויות חוזרות ונשנות של הנהג ולמרות שלא נפל פגם במעשיו. זאת ועוד מניתוח מסלול הנסיעה במערכות הממוחשבות של החברה עולה כי הנהג נסע במסלול הנסיעה כפי שקבוע ברישיון הקו ללא חריגה. נוכח האמור נראה כי אין כל בסיס עובדתי לתלונה".

שני ושחר שוללות את הטענות שהעלתה חברת קווים. "עלינו על הקו בכיוון הנכון ואף וידאנו בתחילת הנסיעה עם הנהג שהוא אכן מגיע לאור יהודה והוא אישר זאת. הנסיעה הזו הרסה לנו ערב שלם".