א', תושב הרצליה חובב נקניקי קבנוס מושבע הגיע בשבוע שעבר לרשת מזון גדולה לרכוש כמה אריזות של המאכל האהוב עליו. הוא החליט לרכוש שלוש אריזות קבנוס של חברת 'זוגלובק'. כשהגיע לביתו הוא החליט לפנק את עצמו ופתח אריזה של קבנוס אך נחרד לגלות שהנקניקים מלאים בעובש.

"אמרתי שאולי זה מקרה. שזה קורה לפעמים למרות שתאריך התפוגה על האריזה של הנקניקים הייתה לעוד חודשיים", שחזר א'. אבל כשפתח גם האריזה השנייה, הוא גילה שגם הנקניקיות בתוכה הכילו עובש, ואז הבין שמדובר בבעיה.

"אף פעם לא קרה לי דבר כזה. זה נראה לי מוזר. גם פה תאריך התפוגה היה לעוד כמה שבועות קדימה", הסביר.
א', לא התעצל ופתח את האריזה השלישית. לתדהמתו גם בה היה מצוי עובש על הנקניקים. "זה כבר היה מוזר לגמרי. שלוש שקיות של קבנוס עם עובש? זה משהו נדיר וחריג שאני לא חשוב שאף לקוח נתקל בזה כזה", הסביר.
כשהתקשר לשירות הלקוחות של זוגלובק ונאמר לו שמדובר בתקלה נדירה. "חזרו אליי משירות הלקוחות עם הסבר שהעובש בנקניקי הקבנוס נוצר בגלל חור קטן באריזה וזה מקרה נדיר. אבל אחרי שבוע רכשתי עוד אריזה נוספת של קבנוס ושוב היה עובש", ציין א'.

מחברת זוגלובק נמסר בתגובה: "מוצרי זוגלובק יוצאים מהמפעל תחת בקרת איכות מעולה. יתכן מצב בו האריזות נפגעות לאחר מכן ומספיק חור קטן באריזה לגרום לפגיעה באיכות המוצר. כמובן שלא מדובר במוצר שיצא כך מהמפעל. אני מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח ונשמח לשלוח לו מוצרים חדשים במקום".