י' תושב הקריות הזמין פיצה משפחתי מ"דומינו" במבצע במחיר של 27.90 שקל. לטענתו, בפועל גבו ממנו 28 שקל, כלומר 10 אגורות יותר. לדבריו של י', מזה כשלוש שנים הוא הזמין את הפיצה המשפחתית בימי המבצע. כיוון שביתו קרוב מאוד לסניף דומינו הוא ניגש בעצמו לקנות את הפיצה. לטענתו הוא ולקוחות אחרים שהגיעו לסניף שילמו בכרטיס אשראי והוא נדהם לגלות שחויב בסכום של 28 שקל ולא ב-27.90.

"במקום להחזיר לנו עודף של עשר אגורות חייבו אותנו בסכום של 28 שקל", הוא אומר, "בשיטה הזו הרשת מרוויחה כסף רב".

לא איש כמו י' יזלזל ב-10 אגורות, והוא ניגש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות ותבע את עלבונו ואת כספו מרשת דומינו. הוא המשיך וטען בבית המשפט שכיוון הוא אינו הנפגע היחיד מהתופעה, צריך לראות בתביעה שלו תביעה ייצוגית.

דומינו טענה להגנתה שטענותיו של י' כלליות, לא מגובות בתאריכים או חשבוניות והוא כלל לא טרח להביא עדים מטעמו שיוכיחו את דבריו. עוד ציינו ברשת, כי אם עקב טעות תמימה לא הוחזר לו עודף הרי שזו תביעה קנטרנית ומדובר בזוטי דברים שלא מחייבים שום מתן פיצוי.

הרשם הבכיר, נדים מורני, ציין בפסק הדין, כי י' לא הביא שום ראיות או עדויות התומכות בגרסתו וכי יש לו תחושה שהוא מנצל את הליכי בית המשפט לרעה כדי לקבל כספים מהרשת.

לדבריו, על י', כמו על כל לקוח, לבדוק את הכסף שהוא מקבל מבית העסק מיד לאחר ביצוע העסקה אולם זה שהוא בדק בדיעבד וכיוון שמדובר בעשר אגורות הרי שאין הדבר מעיד על כך הרשת עבר על החוק להגנת הצרכן.

לסיכום הרשם מורני דחה את תביעתו של י' וחייב אותו לשלם לרשת הוצאות משפט של 500 שקל.

תיקון: בגרסה מוקדמת של הידיעה נכתב בטעות שהתביעה כוונה נגד רשת דומינוס. לרשת זו אין קשר למקרה.