רמי לוי תובע 350 אלף שקל מסלקום בטענה כי חברת הסלולר לא שילמה עבור תווי קנייה שהוזמנו מרשת המזון.
לפי התביעה, שהוגשה היום (ב') לבית המשפט השלום בירושלים, לקראת חג הפסח האחרון, בחודש פברואר, סיכמה מי שהציגה עצמה כמנהלת הרווחה של סלקום כי חברת הסלולר תרכוש את תווי קנייה "התו המלא", של רמי לוי שיווק השקמה, המכובדים בסניפי הרשת ובמגוון רשתות, בתנאים מיטיבים, הכוללים הנחה בשיעור של 4.5% וכן תנאי תשלום "שוטף + 60".
סלקום הינה חברה אחות של רשת שופרסל, המחזיקה בתווי קנייה משלה תחת השם 'תוו הזהב' – שתיהן בשליטת דיסקונט השקעות מקבוצת איי.די.בי.
עורכות הדין של רמי לוי שיווק השקמה, ענבל סיידוף-בראשי וטניה צ'רניס, טוענות כי בין פברואר ליוני 2017 בוצעו על ידי סלקום סך הכל 11 הזמנות של תווי קנייה, בשווי כולל של כ-349 אלף שקל לאחר ההנחה המוסכמת).
עם ביצוע ההזמנה, נהגה רמי לוי שיווק השקמה להכין את תווי הקנייה שהוזמנו ואילו מחברת סלקום היו אוספים את התווים, ממשרדי הרשת, באמצעות שליח.
משהגיע מועד התשלום - אחר מספר חודשים שבמהלכם עבדו הצדדים באופן שוטף, פנתה רמי לוי שיווק השקמה אל סלקום וביקשה כי תעביר לידיה את התשלום המוסכם. לאחר שנדחו שוב ושוב תוך מצג שהתשלום "אוטוטו יועבר" ובמקביל המשיכו להתבצע הזמנות תווים, הודיעה רמי לוי כי ההזמנות ייעצרו עד שישולם החוב. משהפניות לאותה עובדת לא הניבו תוצאות, פנתה רמי לוי אל גורמים נוספים בחברת סלקום, ובהם עובדת ממחלקת הכספים אשר, לפי התביעה, הבטיחה כי תטפל בעניין התשלום המגיע לרמי לוי ולבקשתה, הועברו לידיה פעם נוספת העתקי ההזמנות, כמו גם התכתובת בנושא. בנוסף, נטען, היה דין ודברים בעניין עם מנהל הרכש של סלקום.
משהתשלום לא עבר גם ב-24.9.2017, נשלח מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים, אולם לדברי רמי לוי מסלקום ענו לפנייה כי הזמנת תווי הקנייה נעשתה בניגוד לנהלי החברה וללא הרשאתה וכי אותה עובדת שביצעה את ההזמנות אינה מועסקת עוד על ידה. עוד אומרים ברמי לוי, כי בסלקום טענו שרמי לוי היא זאת שאחראית ליצירת החוב עקב התרשלותה בגבייתו. ברמי לוי מציינים מנגד כי 9 מתוך מתוך 11 הזמנות, בוצעו על גבי טפסי הזמנה סטנדרטיים של סלקום אשר על גביהם מולאו פרטי העסקה, החתומים על ידי העובדת שהציגו עצמה כמנהלת הרווחה, בצירוף חותמת של הנתבעת.
שתי הזמנות נוספות בוצעו באמצעות פנייה בדוא"ל הנושא את לוגו סלקום ובהודעת SMS. עוד נטען שמסלקום לא ציינו מתי הפסיקה אותה עובדת לעבוד בחברה, מה היה תפקידה וכיצד זה עלה בידה לבצע הזמנות בשווי עשרות אלפי שקלים – באמצעות שימוש בסימני החברה וחותמתה או באילו אמצעים נקטה נגד אותה עובדת.
ברמי לוי טוענים עוד כי התנאים שניתנו לסלקום היו מיטיבים, שהיא היתה מוכנה להעניק אך ורק לחברה בסדר גודל של סלקום, "לאור היקף ההזמנות הנרחב והרצון לבסס שיתוף פעולה פורה, באשר לא היה ולו צל של ספק בלב התובעת, כי הנתבעת תעמוד במלוא התחייבויותיה".
תגובת סלקום טרם נמסרה.