בעלי פאב תבעו לקוחה שפרסמה חוות דעת שלילית בפייסבוק - וישלמו לה פיצויים בסך 10,000 שקלים, בטענה שלא מדובר בהוצאת לשון הרע אלא בחופש הביטוי.

ב', תושבת חיפה, שריינה לפני כארבע שנים את המקום כדי לחגוג בו את יום הולדתה עם בעלה ועשרים חבריה. לטענתה, עובדי המקום התנהגו באופן משפיל ומזלזל, למרות ששילמה סכום נכבד כדי לקיים את האירוע.

בעקבות המקרה העלתה ב' פוסט לפייסבוק בו תיארה את החוויה הלא נעימה שעברה. הפוסט הפך לוויראלי במהרה וזכה למאות תגובות תומכות ויותר ממאה שיתופים, אך הוסר לאחר עשרה ימים.

"לכל מי שמכיר אותי, אני לא מסוג האנשים שנוטים להעלות פוסטים מסוג זה, אבל לצערי הרב לא השאירו לי ברירה", כתבה. "ברגע שאתה מסיים לשתות את הכוסית שלך, אתה וכל מי שנמצא סביבך תחכו 30-45 דקות כדי שיבואו ויחליפו לך לכוסית חדשה. ועל זה כל אחד משלם 130 שקלים. בדיחה של ממש! עקצו אותנו!".

בעקבות הפוסט, בעלי המקום הגישו לבית משפט השלום בחיפה תביעה על סך 100 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע. השופט אורי גולדקורן שדן בתביעה החליט לדחות אותה, וחייב את בעלי הפאב לשלם ללקוחה את הוצאות המשפט בסך 10,000 שקלים.