לאה מילר ידעה שהסופה עומדת להגיע. "במשך שבוע דיברו על הסופה שעומדת לבוא, והיא אכן באה", היא מספרת. "נסעתי לעבודה ביום ראשון. בתשע החשמל פסק מיד. חיכינו שהוא יחזור, אבל עד אחר הצהריים שום דבר לא קרה. נסעתי הביתה, ולא היו טלפונים. תאורת החירום הפסיקה לפעול".

עוד ב-mako כסף:

אחרי שזרקה את כל תכולת המקרר שלה לפח, חזרה מילר למשרד עורכי הדין בו היא עובדת ודרשה להגיש תביעה ייצוגית נגד חברת החשמל. את סכום הנזק מעריכה התביעה ב-1,000 שקל לכל נתבע, ואת כמות הנפגעים ב-240 אלף איש. בסך הכל, 240 מיליון שקל. 

התביעה כבר הוגשה ונמצאת בבית המשפט. חברת החשמל קיבלה את התביעה באיחור מהסיבה הפשוטה שבמשרד עורכי הדין לא היה חשמל, ואי אפשר היה לשלוח עותק. 

מילר לא מקבלת את טענות חברת החשמל כי מדובר בכוח עליון. לטענתה, תגובת החברה אינה קשורה לכוח עליון, אלא למאבקי כוח על גבם של הלקוחות.

חברת החשמל מסרה בתגובה: "סוגיית הפיצויים היא לא בידיה של חברת החשמל או בהחלטת חברת החשמל, אלא בהחלטת הרגולטורים המפקחים על החברה, והחברה תפעל על פי ההחלטות שיתקבלו".