לקוחה קבועה של סופרמרקט גדול בעיר עכו שהואשמה על ידי המנהלת שגנבה מוצרי מזון, והשפילה אותה לעיני לקוחות רבים. המקרה התרחש לפני כמה חודשים. א', לקוחה קבועה בסופרמרקט השכונתי הגיעה לערוך קניות במקום, אך לא מצאה מה שחיפשה ופנתה לצאת מהחנות, כשלפתע המגנומטר צפצף בעוצמה רבה.

א', לא הבינה כיצד זה קרה, שהרי היא לא קנתה דבר, ובטח לא גנבה שום מוצר. לדבריה, מנהלת הסניף ביקשה ממנה לפתוח את התיק האישי שלה לעיני כל הלקוחות כדי לבדוק שלא גנבה מוצרי מזון, ואז בהחלטה תמוהה. הכריזה כי נמצא פריט גנוב בתיקה שלה הלקוחה.

"זו הייתה השפלה נוראית. לא התנגדתי לבדיקה כי לא גנבתי דבר, אבל היא כרזה בפני כל הסופר שמצאו אצלי מוצר גנוב. התביישתי. הרגשתי מושפלת. היא ביקשה שאתלווה אליה לחדר. ערכה לי חיפוש בתיק ולא מצאה דבר. פרצתי בבכי", שחזרה א', "היא אפילו לא טרחה להתנצל בפניי על מה שקרה".

א', החליטה לא לוותר והגישה תביעה נגד הסופרמרקט לבית המשפט לתביעות קטנות בעכו. "פגעו בשם הטוב שלי. לא גנבתי כלום. המנהלת כרזה בפני כל הלקוחות שמצאו אצלי מוצר גנוב. הכבוד שלי הושפל ונרמס", טענה.

הסופרמרקט טען בתגובה, כי מדובר בחלק בלתי נפרד מהעבודתה של המנהלת, וכי עליה לברר אם לקוחות גנבו מוצרים. עוד הם ציינו כי  לאחר שלא נמצא דבר בתיקה של א'- היא שוחררה לדרכה.

השופטת החליטה ש הסופרמרקט והמנהלת התרשלו בהתנהגותם כלפי א', שהושפלה ובוזתה בפני כל הלקוחות על גניבה שלא הייתה ולא נבראה.

לבסוף פסקה השופטת כי הסופרמרקט יפצה את א' בסכום של כ-10,000 שקלים.