החודש הציגה לקסוס את ה-LBX החדש, Lexus Breakthrough Crossover, קרוסאובר אורבני שירחיב את ההתאמה של המותג לקהלים חדשים הצפויים להתעניין בדגם זה. הדגם החדש, שצפוי להיכנס לייצור בסוף השנה ומכירותיו בישראל יתחילו במקביל לאירופה בתחילת 2024, מהווה פריצת דרך בתחום היוקרה, המוצעת בחבילת רכב קומפקטית, עם ארבע רמות גימור שיתאימו למגוון של לקוחות חדשים ובעיקר צעירים השואפים לנהוג ברכב יוקרה.

הבחירה של מותג רכבי היוקרה היפני לעשות שימוש בשלוש אותיות עבור שם הדגם היא משמעותית כאשר עד כה רק דגם-העל LFA נהנה מהבחנה זו. הבחירה להשתמש באות L שמורה בדרך כלל לדגם דגל. לכן, הבחירה בשם LBX ממחישה את המחויבות והאמון של לקסוס בדגם החדש שלה. מדובר ברכב שמיישם טכנולוגיות מתקדמות ותוכנן במיוחד להיות אטרקטיבי לקהל חדש וצעיר. הדגם מיועד למי שמעוניינים ברכב קומפקטי יותר או כרכב שני.

ה-LBX מאמץ רעיונות עכשוויים בעיצוב ובטכנולוגיה, תוך שמירה על האיכויות הייחודיות של לקסוס המבוססת על תפיסת האירוח "אומוטנאשי", שערך הליבה שלה הוא שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. המהות של לקסוס זוקקה ב-LBX לחבילה קטנה יותר, מעבר לציפיות המסורתיות של הלקוחות לגבי מה שרכב פנאי קומפקטי פרימיום יכול להציע.

הדגם החדש של לקסוס הוא קרוסאובר היברידי פרימיום שעוצב בקפידה ומציע נסיעה דינמית ואקטיבית שהופך את החוויה היומיומית ליוקרתית יותר וכל רגע רגיל ליוצא דופן. דגם זה גם מציע להפוך את היוקרה לאישית – ב-LBX  אפשרות ל-4 סוגי אווירה הבאים לידי ביטוי ברמות הגימור.

בלקסוס צופים כי הדגם החדש יהפוך ללהיט בסגמנט רכבי היוקרה הקומפקטיים בתקווה שיכבוש את ההובלה בתחום. הדגם החדש ינגיש את קטגורית רכבי היוקרה ללקוחות שרק חלמו על רכב יוקרה, בעיקר צעירים ששואפים לנהוג ברכב שהוא סמל סטטוס יוקרתי אך גם מעוצב, מאובזר, איכותי ומהנה בנהיגה. בין השאר, יוזמת לקסוס מגוון אירועים למשפיענים בערים גדולות ברחבי אירופה, על מנת להרחיב ולהתאים את קהלי היעד.

אירוע השקת הדגם החדש של לקסוס במילאנו ביולי (צילום: Lexux)
אירוע השקת הדגם החדש של לקסוס במילאנו ביולי | צילום: Lexux

ה-LBX מיועד להפוך ל"שער הכניסה" החדש לרכבי יוקרה בכלל ולמותג רכבי היוקרה היפני לקסוס בפרט. לקוחות צעירים שיחליטו שהגיע הזמן לקפיצת המדרגה הזו, יזכו לא רק בעוד רכב יוקרה. בלקסוס כל לקוח שקונה רכב חדש, מקבל שירות ייחודי. בין השאר הוא נכנס באופן אוטומטי למשך השנים הראשונות של הרכב למועדון הלקוחות של לקסוס, שנקרא מועדון "טאקומי". 

מועדון ה"טאקומי" של לקסוס מתנהל לפי אחד מערכי פילוסופיית הקיום של המותג – תפיסת ה"אומוטנאשי" היפנית, שמבוססת על כך שהלקוח הוא למעשה אורח, ושהאירוח האולטימטיבי והטוב ביותר נמצא בפרטים הקטנים ויוצר חווית פרסונאליזציה אישית, כך שהלקוח הוא יותר מרק מלקוח.

על פי תפיסה זו, מפעיל מועדון הלקוחות היוקרתי של לקסוס גם את מוקד הקונסיירז' – שלמעשה מציע ללקוחות לקסוס שירות גם בנושאים שאינם קשורים בהכרח ברכב שלהם - מסידור פרחים הביתה לסופ"ש ועד לתיאום של חופשות סקי, שירות הסעה וליווי אקסקלוסיבי בשדה התעופה.

 כך למשל מטפל מוקד השירות בהזמנות כרטיסי VIP לצפייה במשחק כדורגל בחו"ל או מציאת עובדים למנכ"ל חברה הזקוק לעובדים בתקופה של מצוקה. במקרה אחר המוקד טיפל בלקוח שביקש להזמין מסעדה בכל יום במשך חודש בחו"ל - ותואמו לו 27 מסעדות שונות או בלקוח שביקש להזמין 9 מסעדות מישלן בניו יורק בשבוע אחד.

המוקד אף מטפל בבקשות יומיומיות כמו תיאום התקנה של בר מים ביתי או לקוחה ששכחה חפץ בבית וביקשה שישלחו לה אותו. במקרה אחר לקוח שהוא מנכ"ל חברה ביקש משירות הקונסיירז' לארגן עבורו אירוע חברה כפי שהיה עושה אגף משאבי אנוש בארגון.

נציג mako היה אורח של לקסוס באירוע ההשקה שנערך במילאנו.