התפשטות נגיף הקורונה בעולם ובארצות הברית בפרט, הובילה לשינוי דרמטי באופן הצריכה בעולם. סגירת החנויות הפיזיות גרמה לרשתות הסחר המקוון כגון אמזון ווולמארט לנסוק בהיקף הפעילות. התקופה החדשה יצרה הזדמנויות חדשות עבור מי שרוצים להגדיל את השווקים שלהם ברחבי העולם, כשאחת מהן היא פתיחת חנויות מקוונות באמזון. חברת נידם גלובל המוכרת באמזון, דורגה כאחת מ-500 המוכרים הגדולים ביותר בה, ופעילה ב-15 מדינות (בין היתר בארצות הברית, באירופה ובאוסטרליה) – מציעה אפיק השקעה במודל חדשני: הקמת חנות באמזון ארצות הברית, עם ניהול מלא עבור המשקיע.

הזדמנות מיוחדת לישראלים

חברת נידם גלובל בבעלות שלומי נידם, המתמחה בחנויות ובמסחר מקוון בפרט באמאזון, זכתה כספק בוולמארט ארה"ב אונליין. החברה תקים מארקט פלייס באמזון ארה"ב, ובין היתר תשווק מוצרים של יצרנים ישראלים תחת מותגים פרטיים.

בנוסף, מציעה החברה מסלול השקעה ופתיחת חנויות באמזון לישראלים. המסלול החדש מאפשר לפתוח חנויות מקוונות באמזון ארצות הברית כהשקעה ובניהולה של נידם גלובל, תוך החזר ההשקעה שעומדת על כ-200 אלף שקל בתוך כשנה . כמו"כ לאחרונה פתחה החברה חנויות גם באוסטרליה ובדובאי.

שלומי נידם (צילום: אביטל משה)
שלומי נידם, מנכ"ל נידם גלובל | צילום: אביטל משה

שותפים שמלווים אותך לאורך כל הדרך

״פתיחת חנויות מקוונות באמזון דורשת מיומנות רבה. הדירוג של נידם תקשורת כאחת מ-500 החנויות הגדולות ביותר באמזון, היא חותמת חשובה לניסיון העשיר שלנו", מספר שלומי נידם, בעלי החברה. "תקופת הקורונה פתחה דלת להזדמנויות חדשות, והעלתה את הערך של נדל״ן דיגיטלי. במסלול החדש, אנחנו מציעים הצעה ייחודית לכל מי שמעוניין להשקיע בנדל״ן העתיד, וליהנות מתשואות גבוהות ללא התעסקות מצידו״.

איך זה עובד?

נידם גלובל מציעה מסלול ייחודי בו היא תפתח חנויות באמזון ארצות הברית בהשקעה של כ-200 אלף שקל, כש- 75 אחוז מהחנות בבעלות המשקיע, ו-25 אחוז בבעלות נידם תקשורת. עם פתיחת החנות, המשקיע מקבל חנות עם מלאי בשווי של 30 אלף דולר, כשהיא מנוהלת על ידי נידם גלובל בכל ההיבטים: טיפול בלוגיסטיקה, רכש, בחירת מוצרים, שירות לקוחות, ניהול שוטף מול אמזון ועוד. מדובר בהכנסה פאסיבית מניבה, עם החזר השקעה תוך כשנה.

חנות אונליין (צילום: shutterstock By vectorfusionart)
תקופת הקורונה פתחה דלת להזדמנויות חדשות, והעלתה את הערך של נדל״ן דיגיטלי | צילום: shutterstock By vectorfusionart

תמיד חלמתם למכור בוולמארט? זו ההזדמנות שלכם

המעבר מחנויות פיזיות לחנויות באונליין, פתחו עולם חדש של נדל״ן דיגיטלי. ככל שהחנות מנוהלת בצורה מקצועית, כך גם ערכה עולה ואף יש אפשרות למכור אותה עם רווח כששוויה עולה עם כמות הרכישות והביקורות החיוביות. התהליך מתבצע על ידי רכישת מוצרים של מותגים גדולים ומבוקשים עם ערך קבוע. הודות להיכרות ארוכת השנים בעולם הסחר המקוון, לנידם גלובל יחסים עסקיים עם יבואנים רבים, מה שמאפשר גישה מהירה למותגים הגדולים והמבוקשים ביותר.

כאמור, החברה אושרה כספק בוולמארט ארה"ב און ליין, מה שאומר עבור המשקיעים שמדובר בהרחבת פעילות החברה וכן יצירת הזדמנויות חדשות לישראלים לפעילות גם בוולמארט בארצות הברית. נידם תמכור מוצרים של יצרנים ישראליים בוולמארט תחת מותגים פרטיים, ובהם קוסמטיקה מים המלח, מוצרי ניקיון של מפעל ישראלי מוביל, תכשיטים ועוד.

אין ספק שמדובר כאן בהזדמנות גדולה עבור הישראלים להרחיב את פלטפורמת המכירות שלהם מחוץ לישראל, ולהיכנס למכירה מקוונת באתרים המובילים בעולם ובהם וולמארט. "אנו נציע אפשרויות לישראלים באמצעות חברת נידם, למכירת מוצריהם בוולמארט". סיכם נידם.

חברת נידם גלובל https://nidam.com/